Reply on: N/A #233139:
Moja otázka znie, ako si prišiel nato, že treba na Mláku presmerovať niektoré spoje linky 20? Mám skúsenosti z linky 23 a zmluvnej dopravy pre zamestnancov SOŠ. Počas absencie zachádzky 23 jazdila k Mláke zmluvná doprava z linky 128 po trase Glavica - Mlynská - Mláka. Pracovníci vo väčšom počte prichádzajúci zo ŽST ju nevyužili alebo nestíhali. Do práce prišli peši, autami alebo spoj čakali na zastávke Vápencová. Lokalita Kolónia je celkom husto obývaná a nachádza sa tu priemyselná výroba. Linka je tu potrebná v existujúcom rozsahu. Posledná vec, na obratisku Mláka, ktoré pohlcuje vegetácia, sa o chvíľu neotočí ani bicykel. V prípade výpadku a nasadenia kĺbového záložáku je obratisko neprejazdné.

N/A
20: nezmenená, vybrané spoje by od zast. Mlynská končili na DNV - Mláka (12 m)
23: Lamač - Segnáre - Alexyho - Žatevná - Technické sklo - Bory Mall - Lamač (12 m)
30: Nové SND - Most SNP - ZOO - Segnáre - Lamač (10 m)
36: nezmenená, od zastávky Bory Mall: Bory Home - Technické sklo - OD Saratov - Alexyho (10 m)
37: nezmenená, zahustený interval, vybrané spoje na Strmé vŕšky (12 m)
63: nezmenená, vybrané spoje by končili v špičke na Trnavskom Mýte (18 m)
92: nezmenená
123: zrušená
130: pridané 2. poradie, premávka celý týždeň (10 m)