Reply on: henko151 #233136:
Neznie to zle.Osobne by som ale radšej zachoval označenie 39* a nekončil na Trnavskom mýte, ale na Jelačičovej – s tým by mohlo súvisieť zrušenie linky 64. Tá by bola v úseku Trnavské mýto – Lovinského nahradená linkou 204, ktorá by už nemusela chodiť cez Kramáre v dôsledku možného posilnenia linky 32 po zatrolejovaní Mlynskej doliny. Linka 63 by mohla jednoducho na striedačku končiť pri Avione a na Súhvezdnej, netreba vymýšľať ďalšie číslo.
Ale toto sú všetko len teórie a nedeľné filozofovanie.
* „Mlynská dolina“ sa s „tridsaťdevina“ rýmuje lepšie ako s „tridsaťjednotka“.

henko151
23(vnútorný okruh) Lamač-ŽST Lamač-Žatevná-Bory Mall-Lamač (interval identicky so 123)
30 zrušená
31 CSÚ-Trnavské mýto posilnený interval
36 pridaná zachazdka cez Bory Home namiesto 123
37 posilnený interval
39 zrušená
62 Lamač-Trnavske myto-Suhvezdná (v preklade so 63)
63 bez zmeny
123(vonkajší okruh) Lamač-Bory Mall-Žatevná-ŽST Lamač-Lamač
130 Patronka Kaufland-Lamač, Staré záhrady-Jána Jonáša-(Mláka)-(celotýždenná prevádzka, lepsi interval)