Keď už ideme robiť návrhy tak môj pohľad na vec (Lamač):
20: nezmenená, vybrané spoje by od zast. Mlynská končili na DNV - Mláka (12 m)
23: Lamač - Segnáre - Alexyho - Žatevná - Technické sklo - Bory Mall - Lamač (12 m)
30: Nové SND - Most SNP - ZOO - Segnáre - Lamač (10 m)
36: nezmenená, od zastávky Bory Mall: Bory Home - Technické sklo - OD Saratov - Alexyho (10 m)
37: nezmenená, zahustený interval, vybrané spoje na Strmé vŕšky (12 m)
63: nezmenená, vybrané spoje by končili v špičke na Trnavskom Mýte (18 m)
92: nezmenená
123: zrušená
130: pridané 2. poradie, premávka celý týždeň (10 m)
20: nezmenená, vybrané spoje by od zast. Mlynská končili na DNV - Mláka (12 m)
23: Lamač - Segnáre - Alexyho - Žatevná - Technické sklo - Bory Mall - Lamač (12 m)
30: Nové SND - Most SNP - ZOO - Segnáre - Lamač (10 m)
36: nezmenená, od zastávky Bory Mall: Bory Home - Technické sklo - OD Saratov - Alexyho (10 m)
37: nezmenená, zahustený interval, vybrané spoje na Strmé vŕšky (12 m)
63: nezmenená, vybrané spoje by končili v špičke na Trnavskom Mýte (18 m)
92: nezmenená
123: zrušená
130: pridané 2. poradie, premávka celý týždeň (10 m)
Ričard
Osobne by som ale radšej zachoval označenie 39* a nekončil na Trnavskom mýte, ale na Jelačičovej – s tým by mohlo súvisieť zrušenie linky 64. Tá by bola v úseku Trnavské mýto – Lovinského nahradená linkou 204, ktorá by už nemusela chodiť cez Kramáre v dôsledku možného posilnenia linky 32 po zatrolejovaní Mlynskej doliny. Linka 63 by mohla jednoducho na striedačku končiť pri Avione a na Súhvezdnej, netreba vymýšľať ďalšie číslo.
Ale toto sú všetko len teórie a nedeľné filozofovanie.
* „Mlynská dolina“ sa s „tridsaťdevina“ rýmuje lepšie ako s „tridsaťjednotka“.