Reply on: Adam3 #233109:
Zaujímavé riešenie celkom len tá 36 bude dosť chýbať. Pokiaľ nebude garantovaný prestup pri Krematóriu (najlepšie) alebo pri Starých záhradách tak to nebude dávať zmysel. Len aby tá "garancia" nevyzerala tak ako 41+64 pri voz. Hroboňova. Celkovo 36 nevyužívajú len školáci ale aj veľa ľudí na prestup pri Boroch na rýchlu L21. Segnáre by som po zrušení 30 obsluhoval linkou 130 a keby šla až po Krematórium tak by mohla nahradiť L37 v úseku Lamač - ZB. V tom prípade by mohla ísť 37 cez diaľnicu. L37 hlavne treba zrýchliť zrušením zachádzky k Tescu Lamač. Využívajú to v podstate len dôchodcovia ktorí by mohli na hrane prestúpiť pri Krematóriu medzi 37 a 130.
ddenny
Ked odporucas prestup na 23/123 pre cestujucich z relacie ZB - Dubravka/Bory, poznas aj nadvaznosti spojov v spickach a spolahlivost prestupu?
Objasnil by si mi predstavu tvojho trasovania zlucenej 23+123?
To by ma skutocne zaujimalo a rad by som zachoval existujuce spojenie Lamaca s Dubravkou cez Alexyho, ktore existuje uz dlhe roky a je po nom dopyt.
Ako chces riesit obsluhu Borov mimo casu prevadzky 92jky? Prip. Ako by si racionalne nakladovo sekol 92 v tychto casoch?