Reply on: Kami #23225:
Ak by sa mne stalo, ze vodic na zastavke na znamenie nezastavi napriek tomu, ze som v dostatocnom predstihu dal znamenie, tak by som isiel k nemu a oznamil mu to. Ak by to vyriesil slusne s tym, ze by ma okamzite vypustil (teda ak sa bude dat - napr. na dialnici alebo moste je to samozrejme blbost), tak by to ostalo medzi nami. Ak by bol neslusny, tak volam z mobilu dispecing, priamo vo vozidle, linka, poradie, etc., vsetko poviem. Osobne sa mi to este nestalo, ale raz, ked som isiel linkou 20 z DNV do Dubravky, tak som videl podobny pripad. Jeden cestujuici chcel vystupit na zastavke Krapas, videl som ako tlacil znamenie, nad dverami sa rozsvietila zelena kontrolka (Ik415). Vodic zabudol v zastavke zastavit. Cestujuci presiel ku kabinke, oznamil mu to. Vodic pribrzdil, zastavil, otvoril mu predne dvere. Nebolo ziadne urazanie, zvysovanie hlasu ani gestikulovanie. Myslim, ze toto je pripad, ktory sa da odpustit, vsak sme len ludia, kazdy sa moze pomylit. Cestujuci sa sice kusok previezol, ale tych par metrov (cca 50) moze kludne prejst.
Vladimír
Re #23203 qwix: Áno, ale to už je blbosť cestujúceho. Ale dnes sa môže cestujúci vyhovoriť na to, že namá odlíšené vozidlá s dopytom od tých bez dopytu. A takto je potom vždy na vine DPB. Ak by DPB zainvestoval pár korún do označenia vozidiel, opodstatnenosti útokov na podnik by mohol zabrániť.
Re #23222 Kami: V tomto som nekompromisny. Ak je zastávka stála, nič ma nedonúti stlačiť tlačidlo. To radšej budem riskovať, že nezastane. A ak nezastane, tak sa ho idem spýtať osobne. Ak to vyriešime slušne, ostane to medzi nami, v prípade arogancie a pod. idem na to skrz podnik. Veď palubný počítač vždy zaznamená, či sa na zastávke stálo alebo nie (aspoň Mielec určite, neviem ako BUSE).