Vladimir: suhlasim. V BA nemam preco skumat pri ktorom strome sa mam postavit aby mi zastal, ked na vnutornom displeji svieti cielova zastavka. Keby to (nezastavenie) zopakoval (on ci jeho kolega na linke) tak mu:
2. vynadam
3. zverejnim
4. oficialne oznamim.
Nastastie sa to neopakovalo, miestni sa poctivo stavali k dveram uz od predchadzajucej zastavky
.
S dopytom to komplikuje aj fakt, ze trolejbusy a eliny inak oznamuju potrebu stlacenia dopytu zvonka. Totiz nie vsetci vodici parohacov uvolnuju dvere, mnohi rovno otvaraju.
2. vynadam
3. zverejnim
4. oficialne oznamim.
Nastastie sa to neopakovalo, miestni sa poctivo stavali k dveram uz od predchadzajucej zastavky
.S dopytom to komplikuje aj fakt, ze trolejbusy a eliny inak oznamuju potrebu stlacenia dopytu zvonka. Totiz nie vsetci vodici parohacov uvolnuju dvere, mnohi rovno otvaraju.
si
Re #23190 fobust: no ja neviem, ale moja skusenost je taka, ze ked pride na safku na nastupiste linka 88 a 2 minuty po nej 95, tak ta 95 tak ci tak odchadza daleko plnsia ako 88, ak sa vymenia, tak 88 odchadza takmer prazdna, takze suhlasim so Z, ze ak by si to rozhodil matematicky presne, tak bude vyrazny nepomer medzi vytazenim liniek. Odchod 95 relativne kratko za 88 sa mi preto zda byt vcelku rozumny...