Reply on: Z #23199:
zuzi, tu sa este raz nezdrzim a musim ti protirecit. cielom vsetkeho by nemal byt SPOKOJNY PREVADZKOVATEL-SPOKOJNY CESTUJUCI, ale SPOKOJNY CESTUJUCI-EFEKTIVNY PREVADZKOVATEL. pretoze prevadzkovatel by v tomto pripade mohol byt spokojny iba pri ziskovom hospodareni a to v oblasti mhd nie je dosiahnutelny ciel... a v trhovom hospodarstve, ked dopravnym podnikom klientov a tym aj prijmy preberaju auta, by sa dpb mal snazit NAJMA o spokojnost zakaznikov, nie o svoju... pretoze spokojny zakaznik = bubaky... 
qwix
Re #23200 Vladimír: ver tomu ze by to nepomohlo. 75% cestujucich ma maximalnu averziu voci tomu hocico si vo voze precitat (aj trojslovny text). Prikladom mohlo byt Shitaro, ked cestujuci potom co 3 sekundy stali pri zadnych dverach na ktorych bol vycapeny papier "Dopytove otvaranie dveri - stlacte tlacidlo" radsej ako by si to precitat a stlacili cudlik utekali k druhym dveram. A samozrejme za nadavok ze vodic je k***t ze neotvara dvere!