Reply on: intony #230556:
"rýchlosť je totiž jediným benefitom čisto vlakového spojenia Záhorská/Vysoká–Bratislava"Riešim teraz len úsek Záhorská Ves - Zohor, pretože určite sa zhodneme na tom že od Zohora do BA je už jasnou voľbou vlak, ide len o to ako ľudí do toho Zohora doviezť (a odviezť).
Keď tak pozerám na CP, vlak má jazdnú dobu 20 minút, autobus až 26 minút, takže máš pravdu že vlak je rýchlejší. Na druhej strane je výhodou busu že pre veľa ľudí stojí bližšie, čiže po započítaní pešieho presunu môže stále pre väčšinu vychádzať narovnako - plus pri buse je ešte rezerva na zlepšenie jazdnej doby zmenou odbavovacieho systému.
MatejBA
Bod 1 a 2 - lenze zaroven by sa tadial mohla posielat cast nakladnej dopravy (ak by bola preplnena hlavna trat) pripadne ak je vyluka medzi Breclavom - Kutmi a Zohorom tak by bola alternativna trasa.
Bod 2 - ako bolo povedane, pri lepsej dopravnej obsluznosti spojenej s novymi spojeniami (napriklad Zohor-Breclav alebo aj Malacky-Zohor-Rakusko cez Zahorsku) by to nemusela byt len nezaujimava trat
Bod 3 - Na Slovenskej casti by stacilo okrem opravy postavit "iba" cca 600 metrov novej trate (ciastocne ale na moste). To az tak nerealne snad nie je, ci?
Bod 4 a 5 - ...preco mi nicis chore soto napady