Reply on: S499.1023 #230341:
Pokiaľ ma pamäť neklame 30 minútový interval je v BA do 0.30h potom 60 minutový.Budeme to síliť čo to dá.Linka dennej prepravy: z toho mi vyplýva,že linka viac menej premáva od skorých ranných hodín až do neskorších večerných hodín.Povedal by som,že 23:00 je už nočná hodina vhodná na premávku nočných liniek s označením "n".
Slušný človek ide tak z práce po dennej šichte najneskôr okolo 00:00-01:00 po tejto hodine skôr nájsť na ulici iba alkoholom podgurážených ponevierajúcich sa z kadejakých knajp luďí,ktorí si myslím keď mali na vysedávanie v podnikoch pri alkohole a pod.majú aj na odvoz napríklad taxíkom,ktorý ich zavezie kam si ráčia.To len x-té bývalé vedenie DPB urobilo z MHD "pilotnú"taxislužbu a nocľaháreň pre bezdomovcov na linkách kde sa vytvorili priebežné konečné,komfort ako z rozprávky so závanom smradu,najprv za príplatkový nočný lístok k električenke a potom už iba s električenkou alebo zdarma.
Do vtedy kým sa nezaviedla táto "pilotná" habaďúra tuším aj vodičov vozili služobné spoje až domov a to po celú noc.
Ike
Pre mňa je slniečkar človek, ktorý žije v naivnej predstave o nejakom fungovaní sveta, alebo jeho oblasti, a verí tomu napriek tomu, že je to v praxi nerealizovateľné až utopické. Na jednej strane sú to možno ľudia, ktorí si myslia, že Bratislava môže fungovať bez áut alebo cestnej dopravy, na druhej strane ľudia, ktorí si myslia, že dopravné problémy sa vyriešia stavbou parkovacích miest (samozrejme zadarmo). Vallova parkovacia politika je v princípe triezva streľba niekde do stredu.
A základná dopravná obslužnosť nemá nič spoločné s naivitou. Cestujúci tu nie sú pre vodičov, ale vodiči pre cestujúcich.