Reply on: 810zssk #225229:
ak budem hneď na začiatku hovoriť, že je to drahé a brať to akože "relevantný argument" tak sa nikdy k poriadnemu výsledku nedostaneme. Tak to potom dopadne,že niekto tu v diskusii plače že na hlavnej stanici nie sú ani výťahy, nuž prečo nie sú - nuž preto že to je tiež v istom zmysle drahé, vyžaduje to poriadnu prestavbu batožinového podchodu, zásah do budovy, zásah do nástupísk, rekonštrukciu rozvodov a ktovie čo ešte, nuž a ak ŽSR nedostáva od štátu ani "vindru" nemá ani na údržbu koľaje tak výťahy sú im ukradnuté. Takže treba hľadať optimálne dopravno-technologické a stavebné riešenie, stanoviť časové priority a postupnosť krokov, nájsť zhodu u tých ktorí sú zodpovedný za prevádzku a následne búchať na dvere do štátnej kasy alebo do európskej kasy. Nuž ale keď kubáčkovci majú vyštudované univerzity v Hornej Dolnej ako sa dokážu rozhodnúť a argumentačne zabojovať?
chodec
Čo sa týka žel. stanice Letisko M.R.Štefánika a jej napojenia na bratislavský dopravný systém máš pravdu. Táto stanica navrhovaná v Projekte TEN-T vyplynula z požiadavky rakúskej strany (aký paradox - každú chvíľku majú iné požiadavky a kubáčkovci plnia s patričným predklonom ich požiadavky, aj keď sú každú chviľku iné) súvisiaca s nedostatočnou kapacitou letiska Schwechat. Navrhovali/požadovali, že sa vybuduje traťové spojenie letisko Schwechat - Kittsee - Petržalka - letisko M.R.Štefánika po ktorej budú premávať špeciálne súpravy zastavujúce len v oboch koncových staniciach, pričom cestujúci vo Schwechate by prešli kompletným pasovým a colným odbavením a na letisku M.R.Štefánika by už zo stanice vyšli do zóny za odbavením. Preto sa navrhla jednokoľajná trať s odbočkou niekde na ulici Na piesku. Ale kubáčkovci mali veľké oči a požadovali napojiť Letisko aj od žst. Nové Mesto lebo vraj aj košičania by radi sa vlakom dostali na letisko bez prestupovania. A tak sa okrem iného narodil nefinancovateľný "megaprojekt". Takže prosím študovať existujúce materiály a potom vynášať rozsudky.