Reply on: 810zssk #225229:
ak budem hneď na začiatku hovoriť, že je to drahé a brať to akože "relevantný argument" tak sa nikdy k poriadnemu výsledku nedostaneme. Tak to potom dopadne,že niekto tu v diskusii plače že na hlavnej stanici nie sú ani výťahy, nuž prečo nie sú - nuž preto že to je tiež v istom zmysle drahé, vyžaduje to poriadnu prestavbu batožinového podchodu, zásah do budovy, zásah do nástupísk, rekonštrukciu rozvodov a ktovie čo ešte, nuž a ak ŽSR nedostáva od štátu ani "vindru" nemá ani na údržbu koľaje tak výťahy sú im ukradnuté. Takže treba hľadať optimálne dopravno-technologické a stavebné riešenie, stanoviť časové priority a postupnosť krokov, nájsť zhodu u tých ktorí sú zodpovedný za prevádzku a následne búchať na dvere do štátnej kasy alebo do európskej kasy. Nuž ale keď kubáčkovci majú vyštudované univerzity v Hornej Dolnej ako sa dokážu rozhodnúť a argumentačne zabojovať?
Joyki
Keď bude Filiálka, to budeme mať až 3 konečné stanice v BA? Hlavná stanica, Filiálka a Nové Mesto/Petržalka? Tak potom sa čím líši Filiálka od Nového Mesta?
Čo bude s prestupmi na považské R a EC? Na Gaštanovom hájiku? Ani to nie je ideálne, pretože by sa to malo spraviť s nejakými technologickými stavbami, aby tam nebol prechod cez Račiansku. A ten prestupný bod by sa mohol postaviť tak či tak bez Filiálky. ... Takže Ďakujem pekne, že nám chcete parádne rozbiť prestupy - zástancovia Filiálky.
Záhorácky smer úplne odstrihnúť od východných smerov? Fantastické, najmä keď Šancová je občas nepriepustná.
Čo tak deliť vlaky, ako sa to ide od júna medzi HL.ST. a Novým Mestom, ale s tým, že by sa niečo spravilo s MHD od Nového Mesta, zvýšila by sa traťová rýchlosť medzi NM a Petržalkou, postavili by sa nové zastávky (Trnávka pre Avion+letisko, kým letisko je odtrhnuté od žel. siete a Bosákova pre Einsteinovu a petržalskú električku a tým pádom aj spojenie centra + Nivy cez Šafko), ďalej zdvojkoľajnenie HL.ST. - Nové Mesto pre vnútromestské spojenie, a zatiaľ by to stačilo, a Filiálku už zrazu netreba.
Naozaj si neželám rozbitie prestupov medzi nami a EC / považskými R/IC.