Čo sa Kotasovho čela týka. Neviem niesom vodič a nepoznám úroveň výhladu z K2Siek, ale:
Pre lepší výhľad začali dávať klasické dvere.
Už tu máme nové normy a tak aj stĺpiky sú kvôli bezpečnosti očosi širšie. Skúste sa posadiť do Škody 136L či Favoritu a do novej Fóbie. V tých socialistických autách vidíte krásne a vo fóbii vám stĺpik zavadzia pri výhľade.
No a posledný argument - vždy keď sa niečo použije prvýkrát sú isté problémi. DPB má prvú K2Sku z roku 1998 čiže takmer 6rokov a o probéme s odpadávaním čiel som nepočul.
Ja nehovorím aby sa nekupovali nové eliny (keď na ne bude) ale aby sa tie staré zatraktívňovali pre cestujúcich.
galiyosha: Avšak treba zistiť, prečo sa im viac chce voziť v busoch ako elinách. Keby si uvedomili, že im jazdí elina v K.V. každé 2-3min. tak by si uvedomili ako by sa tlačili v busoch. Pri výluke bola jedna výhoda. Busy začínali a končili na tom istom mieste a tak cestujúci nasadli do prvého busu. Teraz čakajú na tú svoju linku a to je problém.
Neverím však že sa hlučnosť nezlepšila. Stačí sa previesť a je to počuť. Nie je to ideálne, ale je to oveľa lepšie.
Pre lepší výhľad začali dávať klasické dvere.
Už tu máme nové normy a tak aj stĺpiky sú kvôli bezpečnosti očosi širšie. Skúste sa posadiť do Škody 136L či Favoritu a do novej Fóbie. V tých socialistických autách vidíte krásne a vo fóbii vám stĺpik zavadzia pri výhľade.
No a posledný argument - vždy keď sa niečo použije prvýkrát sú isté problémi. DPB má prvú K2Sku z roku 1998 čiže takmer 6rokov a o probéme s odpadávaním čiel som nepočul.
Ja nehovorím aby sa nekupovali nové eliny (keď na ne bude) ale aby sa tie staré zatraktívňovali pre cestujúcich.
galiyosha: Avšak treba zistiť, prečo sa im viac chce voziť v busoch ako elinách. Keby si uvedomili, že im jazdí elina v K.V. každé 2-3min. tak by si uvedomili ako by sa tlačili v busoch. Pri výluke bola jedna výhoda. Busy začínali a končili na tom istom mieste a tak cestujúci nasadli do prvého busu. Teraz čakajú na tú svoju linku a to je problém.
Neverím však že sa hlučnosť nezlepšila. Stačí sa previesť a je to počuť. Nie je to ideálne, ale je to oveľa lepšie.
S499.1023
1) Stále lepšie ako v KE. V BA je možno 20 percent dĺžky tratí v zlom stave, v KE je 20 percent v dobrom:-). Okrem toho nemáš predstravu o tom, ako to vyzeralo v BA pred 10 či 20 rokmi, zatiaľ čo ja viem aj ako to vyzeralo v BA (omnoho horšie), aj ako to vyzeralo v KE (omnoho lepšie). A vzhľadom k tomu si myslím, že v BA sa je čím chváliť. Ale neporovnávaj stále len s BA, porovnávaj trebárs s Čechami.
2) To som nikdy netvrdil. Ale myslím, že v T3 fungujú všetky špirály, v K2 sú vleky odpojené.
I.