Este v tuto hlboku noc mam pre vas 2 zaujimavosti zo vcera:
- vozen 1702 premaval na linke 20/5 ( myslim, ze po prvykrat na tejto linke )
- vozen c. 2811 vypadol na linke c. 83, ale neviem ci na celu sluzbu, alebo iba docasne, nahradil ho vozen c. 2826
d3k0: Od buduceho utorka by som mal mat od skoly pokoj, takze ti dam vediet uplne presne.
- vozen 1702 premaval na linke 20/5 ( myslim, ze po prvykrat na tejto linke )
- vozen c. 2811 vypadol na linke c. 83, ale neviem ci na celu sluzbu, alebo iba docasne, nahradil ho vozen c. 2826
d3k0: Od buduceho utorka by som mal mat od skoly pokoj, takze ti dam vediet uplne presne.
Kockac
si: Myslim, ze sotva kto sa tu zastava ikarusov 4xx, ale tie 280kove boli o dost lepsie nez karosy, najma ked uvazime, ako ich "udrzuju". (Ikarusy su fakt typicka sovietska konstrukcia, ak chapete, co tym myslim.) Karosy maju svoje vyhody (neraz som na 435ke alebo Tambuse vytahoval nohu z dveri pri vystupovani), ale tie vetraky by som rozhodne nenazval lepsimi (strasne trcia do uz aj tak nizkeho priestoru Karosy). Miesta na sedenie su male vsade, takze to je jedno.
Ale aby som bol objektivny, musim spomenut jednu chybu Ik. 280 (co sa tyka pohody cestovania) - zadna plosina je spravena naozaj hrozne, nie je tam ziadna tyc na drzanie a clovek v zakrutach lieta kade lahsie.