Akurát, že on sa na nič nesťažoval, naopak písal, že chápe, že autobusy z Dúbravky do Petržlenky NEjazdia cez most Lafranconi, aj keď je to autom rýchlejšie.
Nemam odkial ? To ako fakt ? aj tu na imhd to najdes aj ked to hodis do googla najdes. To ze to neni spomenute v 1 kratkom clanki na SME je normalne. Nebudi hadam do kazdeho clanku pchat kompletne informacie o modernizacii.
Neviem či je úplne normálne si sťažovať na niečo čo už 11,5 roka takmer neplatí ... Ešte keby si riešil aktuálne veci alebo stav 2-3 roky nazad, tak ok. Ale odbavovať sa na takejto blbosti, ktorá sa už ani nikdy nevráti je absolútne o ničom.
No nemám to odkiaľ zistiť, takže nechápem, že prečo si tu podaktorí čuráci honia zas na mne ego s mínuskami. V novorom roku stále rovnaké sprosté maniere ? Inak ja aj zabúdam mínuskovať príspevky s ktorými nesúhlasím, len si prečítam a mám na háku. ? Trebars taká jedna "inteligentná" debata bola k reklame na 7835+36, po pár príspevkoch som to zabalil radšej ?
Ono aj na 100% využívaná linka Avion busu z Petržalky po obchvate bola nahradenou už platenou L96 s povymetaním Ružinova a Trnávky. Kopec ľudí z Petržalky pritom pracuje v lokalite nového Avionu... Autom to je do 10 min. a MHD cez pol hodinu v ideálnom stave bez zápch.
Povrchová MHD nikdy nebude konkurovať IAD časom. Tu je električka relatívne rýchla na radiálach no potom cez centrum naopak veľmi pomalá.
Ako som pisal v prispevku nizsie. Bolo by treba dobudovat spojnicu medzi Petrzalkou a Patronkou, cize dobudovat okruh. Vidim v tom urcite vacsi potencial ako vo Filialke.
hej, tá cez víkendy bola tiež podpultový tovar... Zo všetkých alternatív som zaužíval 95 na šafko so súčasným vjazdom l.12, a šprint na jesenského (12tka na odbočenie čakala ukrutne dlho ) A stíhal... ale akonáhle som mal dačo so sebou...45min každý krát... Ale vravím, tým smerom Petržalka-Karlovka šlo minimum ľudí. Najčastejšie bola trasa karlovešťanou do auparku, po otvorení eurovei upadla... Tú trasu robím teraz autom. Prakticky: 5min peší presu nna zastávku Farského, l.1 na obchodnú (poštová) - 7min, prestup na l.5 prestup 1min, l.5 na segnerovu 14min, a 5min peší presun do bytu. To je koľko? 1 prestup, lístok 0,9€, čas 32min. Auto 8km, spotreba/cena benzínu = 1€ na cestu, čas 8-10min podľa semaforov.... Čiže 32min za 0,9€ alebo 8min za 1€... Je jasné prečo využívam na tých pár ciest touto trasou auto, že? .... Dodnes by som bol rád za priamy spoj Pe-KV, ale...z nadhľadu, to je totálne neefektívna linka. Aby mala zmysel, musí obsiahnúť aj centrum, a tým sa nekresťansky predĺži doba trasy a teda záujem o takú linku....
A kto by jazdil z Petržalky na Patrónku vyhliadkovou jazdou okolo ÚNS, keď je teraz kelovy hysterický z jazdnej doby o 3 minúty dlhšej ako cez Lafranconi bridge?
Keď jazdila L95 cez Šustekovu tak ešte hádam jazdila L88 na Šafko.
Ano prestupy na Šafku boli náhodné a cez víkendy priam "ideálne" k 20 min. int. električiek.
Tam by nemusel byt ani elektrickovy okruh. Vacsinu obchvatu tvori zeleznicny koridor, stacilo by spojit Petrzalsku stanicu s Patronkou a prestupne terminaly na prisecnikoch elektrickovych radial s vlakovym obchvatom (a samozrelne rozsirenie priepustnosti). V trochu vacsom meradle to ma takto Tokio. JR obsluhuje svojou Yamanote line cely okruh a metro to krizuje na svojich radialach.
Cestoval pravidelne, vikendy 84 nejazdila, 12tka v 20min intervale, 95 v 15min intervale. Pocitam Ovsem, to su roky kedy 95 jazdila cez Sustekovu S krabickovym filmovym fotoaparatom fotit odbacajuci biely tambus 440(2?), nasledne na hribikoch z interieru elektricky podbijacku...
tych 22-28min ti zarucim ze neplati. Podla kedysi fungujuceho napriklad na safku bol cas na prestup 1min. Lenze bus a elebimbam dostali sucasne zelenu na vjazd do safka...takze.... prestup sa nekonal To iste zochova.
Najjednoduchšie bude ukecať ich v banke, aby ti kartu nechali (väčšina bánk aj tak kartu vrátiť nepožaduje). Ak ti v druhej banke tiež vystavia BMK, tak ti v predajni DPB vedia preniesť električenku z karty na kartu. Ak ale v novej banke BMK nebudeš mať, tak si ten účet radšej zruš až po skončení platnosti električenky.
Riešenie je v koľajovej doprave. Električkové trate do Vrakune, Vajnor, Devínskej Novej Vsi a pod. sú cestou. No je potrebné riešiť aj jej rýchlosť, pretože pri tomto rozsahu a súčasnej hustote zastávok to bude pomaly ako obsluhovať Slovensko výlučne osobákmi. A samozrejme zapojiť TIOPy ako sa len dá (+Einsteinova).
david1
Ano prestupy na Šafku boli náhodné a cez víkendy priam "ideálne" k 20 min. int. električiek.