Filiálka by bola v pohode ak by pokračovala ďalej smer Petržalka, Rakúsko...
Ešte jedna zastávka pod zemou v okolí Eurovei a potom až v Petržalke.
Čo ja viem tak pozemky pred Hl.st. má investor v prenájme ešte na 50 rokov takže tam bude ešte "veselo" vzhľadom na rýchlosť našeho súdnictva v spore o dostavaní hl.stanice.
Co si pamatam, tak na Kopcianskej je este odbocka na Bratsku a potom je otazne, tam je asi tych variantov viac. Trebalo by vybrat najvhodnejsi variant. Asi to potiahnut az po Molecovu a tam spravit prestupny terminal a potom pod kopec. Cez Mlynsku to asi nema vyznam tahat, tam asi neni moc kde.
Akurát, že on sa na nič nesťažoval, naopak písal, že chápe, že autobusy z Dúbravky do Petržlenky NEjazdia cez most Lafranconi, aj keď je to autom rýchlejšie.
Nemam odkial ? To ako fakt ? aj tu na imhd to najdes aj ked to hodis do googla najdes. To ze to neni spomenute v 1 kratkom clanki na SME je normalne. Nebudi hadam do kazdeho clanku pchat kompletne informacie o modernizacii.
Neviem či je úplne normálne si sťažovať na niečo čo už 11,5 roka takmer neplatí ... Ešte keby si riešil aktuálne veci alebo stav 2-3 roky nazad, tak ok. Ale odbavovať sa na takejto blbosti, ktorá sa už ani nikdy nevráti je absolútne o ničom.
No nemám to odkiaľ zistiť, takže nechápem, že prečo si tu podaktorí čuráci honia zas na mne ego s mínuskami. V novorom roku stále rovnaké sprosté maniere ? Inak ja aj zabúdam mínuskovať príspevky s ktorými nesúhlasím, len si prečítam a mám na háku. ? Trebars taká jedna "inteligentná" debata bola k reklame na 7835+36, po pár príspevkoch som to zabalil radšej ?
Ono aj na 100% využívaná linka Avion busu z Petržalky po obchvate bola nahradenou už platenou L96 s povymetaním Ružinova a Trnávky. Kopec ľudí z Petržalky pritom pracuje v lokalite nového Avionu... Autom to je do 10 min. a MHD cez pol hodinu v ideálnom stave bez zápch.
Povrchová MHD nikdy nebude konkurovať IAD časom. Tu je električka relatívne rýchla na radiálach no potom cez centrum naopak veľmi pomalá.
Ako som pisal v prispevku nizsie. Bolo by treba dobudovat spojnicu medzi Petrzalkou a Patronkou, cize dobudovat okruh. Vidim v tom urcite vacsi potencial ako vo Filialke.
hej, tá cez víkendy bola tiež podpultový tovar... Zo všetkých alternatív som zaužíval 95 na šafko so súčasným vjazdom l.12, a šprint na jesenského (12tka na odbočenie čakala ukrutne dlho ) A stíhal... ale akonáhle som mal dačo so sebou...45min každý krát... Ale vravím, tým smerom Petržalka-Karlovka šlo minimum ľudí. Najčastejšie bola trasa karlovešťanou do auparku, po otvorení eurovei upadla... Tú trasu robím teraz autom. Prakticky: 5min peší presu nna zastávku Farského, l.1 na obchodnú (poštová) - 7min, prestup na l.5 prestup 1min, l.5 na segnerovu 14min, a 5min peší presun do bytu. To je koľko? 1 prestup, lístok 0,9€, čas 32min. Auto 8km, spotreba/cena benzínu = 1€ na cestu, čas 8-10min podľa semaforov.... Čiže 32min za 0,9€ alebo 8min za 1€... Je jasné prečo využívam na tých pár ciest touto trasou auto, že? .... Dodnes by som bol rád za priamy spoj Pe-KV, ale...z nadhľadu, to je totálne neefektívna linka. Aby mala zmysel, musí obsiahnúť aj centrum, a tým sa nekresťansky predĺži doba trasy a teda záujem o takú linku....
A kto by jazdil z Petržalky na Patrónku vyhliadkovou jazdou okolo ÚNS, keď je teraz kelovy hysterický z jazdnej doby o 3 minúty dlhšej ako cez Lafranconi bridge?
Keď jazdila L95 cez Šustekovu tak ešte hádam jazdila L88 na Šafko.
Ano prestupy na Šafku boli náhodné a cez víkendy priam "ideálne" k 20 min. int. električiek.
Tam by nemusel byt ani elektrickovy okruh. Vacsinu obchvatu tvori zeleznicny koridor, stacilo by spojit Petrzalsku stanicu s Patronkou a prestupne terminaly na prisecnikoch elektrickovych radial s vlakovym obchvatom (a samozrelne rozsirenie priepustnosti). V trochu vacsom meradle to ma takto Tokio. JR obsluhuje svojou Yamanote line cely okruh a metro to krizuje na svojich radialach.
Cestoval pravidelne, vikendy 84 nejazdila, 12tka v 20min intervale, 95 v 15min intervale. Pocitam Ovsem, to su roky kedy 95 jazdila cez Sustekovu S krabickovym filmovym fotoaparatom fotit odbacajuci biely tambus 440(2?), nasledne na hribikoch z interieru elektricky podbijacku...
tych 22-28min ti zarucim ze neplati. Podla kedysi fungujuceho napriklad na safku bol cas na prestup 1min. Lenze bus a elebimbam dostali sucasne zelenu na vjazd do safka...takze.... prestup sa nekonal To iste zochova.
Najjednoduchšie bude ukecať ich v banke, aby ti kartu nechali (väčšina bánk aj tak kartu vrátiť nepožaduje). Ak ti v druhej banke tiež vystavia BMK, tak ti v predajni DPB vedia preniesť električenku z karty na kartu. Ak ale v novej banke BMK nebudeš mať, tak si ten účet radšej zruš až po skončení platnosti električenky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fanatikmhd
tych 22-28min ti zarucim ze neplati. Podla kedysi fungujuceho napriklad na safku bol cas na prestup 1min. Lenze bus a elebimbam dostali sucasne zelenu na vjazd do safka...takze.... prestup sa nekonal