Reply on: absurd #219103:
Akurát, že on sa na nič nesťažoval, naopak písal, že chápe, že autobusy z Dúbravky do Petržlenky NEjazdia cez most Lafranconi, aj keď je to autom rýchlejšie.
) A stíhal... ale akonáhle som mal dačo so sebou...45min každý krát...
Ale vravím, tým smerom Petržalka-Karlovka šlo minimum ľudí. Najčastejšie bola trasa karlovešťanou do auparku, po otvorení eurovei upadla... Tú trasu robím teraz autom. Prakticky: 5min peší presu nna zastávku Farského, l.1 na obchodnú (poštová) - 7min, prestup na l.5 prestup 1min, l.5 na segnerovu 14min, a 5min peší presun do bytu. To je koľko? 1 prestup, lístok 0,9€, čas 32min. Auto 8km, spotreba/cena benzínu = 1€ na cestu, čas 8-10min podľa semaforov.... Čiže 32min za 0,9€ alebo 8min za 1€... Je jasné prečo využívam na tých pár ciest touto trasou auto, že? .... Dodnes by som bol rád za priamy spoj Pe-KV, ale...z nadhľadu, to je totálne neefektívna linka. Aby mala zmysel, musí obsiahnúť aj centrum, a tým sa nekresťansky predĺži doba trasy a teda záujem o takú linku....
S krabickovym filmovym fotoaparatom fotit odbacajuci biely tambus 440(2?), nasledne na hribikoch z interieru elektricky podbijacku...
To iste zochova.
david1
Ano prestupy na Šafku boli náhodné a cez víkendy priam "ideálne" k 20 min. int. električiek.