Reply on: Solider #219119:
Áno, to môže byť reálna diskusia že či má mať prioritu to predĺženie Vajnorskej radiály až k ŽST Vajnory, alebo električka v predĺžení Tomášikovej. A čo bude lacnejšie, resp. čo je potrebnejšie, čo bude využívanejšie. Kým jedno iba viac predlžuje už aj tak dlhú radiálu, čo je negatívum Bratislavy, tak tá Tomášikova by umožnila už aj nejaké čiastočne tangenciálne spojenia a lepšiu operativitu v prípade MU (plus aj lepšie viesť výjazdy a dojazdy z jednej vozovne na druhú radiálu..) Ale to by potom malo väčší zmysel už keby tá trať išla popri Tomášikovej až k Ružinovskej ..Iná vec je, kým my si tu môžeme myslieť, že el. trať by mala ísť v predĺženej Tomášikovej (jediné čo bráni reálizácií tej cesty sú prakticky iba pozemky SIS-ky..), tak spracovatelia ÚGD boli presvedčení (a tak je to myslím aj v tom ÚGD zakotvené), že tá "koľajová spojka" Račianskej a Vajnorskej by mala ísť po Riazanskej...
absurd