Reply on: Rubber38 #218702:
Ok. Ja som si svoj názor na základe určitých informácií a pohľadov, za ktoré som vďačný, upravil do neutrálnej polohy. Nechám to tak, ani mňa to nebaví, treba sa venovať iným veciam. Netušil som akú spoločnosť tu nájdem, provokovať som nechcel. Ak som niekoho posunul do neutrálnejšej polohy, som rád. No ak tu sú ľudia, ktorí môžu veci ovplyvniť a nedokážu reagovať vecne a bez predsudkov, som znovu sklamaný, no nie prekvapený.Prajem všetkým pekný deň, možno sem občas zablúdim, možno sa aj ozvem.
Mhr1
Základný "zlatý kríž" ústeckých električiek bol dvojkoľajný a vybavený na konci slučkami, takže tam mohli jazdiť aj T2-ky. Dvojkoľajky boli Trmice - Krásné Březno a Bukov - Střekov, v centre jednosmerné jednokoľajky, t.j. jeden smer jednou ulicou a opačný súbežnou, vozovňa v Předlicích bola nová z 50. rokov a krytá, v Předlicích trať na samostatnom telese uprostred vozovky. Čiže na tomto "zlatom kríži" (= 4 radiály, križujúce sa v centre na vyššie uvedenom jednokoľajnom objazde centra umožňujúcom aj obracanie zo všetkých smerov) mohli električky stále tvoriť chrbticu dopravy v ÚL, nebolo by problém zdvojkoľajniť trať do Neštemíc. Takže jednoznačná veľká strata - nezabúdajte - 38 km! Toľko nemá dnes ani Plzeň, ani Liberec s Jabloncom, nehovoriac o Olomouci...
Vygooglite si to, poučné a smutné.