Reply on: Petto #207323:
Najlepšie bude rozdeliť modernizáciu na 3 časti a to:1. etapa: Najprv trať od obratiska Karlova ves po Dúbravku, tam by sa použila X5, modernizácia by sa musela stihnúť do 4 mesiacov.
2. etapa: od Molecovej po Obratisko Karlova ves, v úseku Tunel-Molecova by som použil obojsmerné električky. Pri tuneli by sa prestupovalo na električky ďalej do mesta a takisto na Molecovej na NAD do Dúbravky. To prestupovanie by ľudia určite pochopili. Rekonštrukciu by som odhadoval na 5-6 mesiacov.
3. etapa: Tunel-Molecova, odstavila by sa úplne trať do Karlovej vsi a Dúbravky, nahradila by sa v celom úseku autobusovou dopravou a ja si myslím že na 4-5 mesiacov by sa to zvládnuť dalo.
Celkový čas rekonštrukcie by som odhadol na 1rok 2mesiace a nie na 2 roky, to je už prehnané, ako som písal rok by sa poriadne nič nerobilo a druhý rok by narýchlo dokončievali.
N/A
Keď tam dajú nové S49 aj podvaly a bude to rovnako podbité, smerovo, výškovo sklony, čo sa zmení? To isté sa dá spraviť s tou traťou aj teraz, aj zatrávniť..
A pevné JD cez priecestia si môžu robiť, aj keď ich prínos je otázny - viď nové priecestie s PJD pri Lafranconi moste smer z Mlynskej doliny, kde je 30 km/h a sklon trate na priecestí a mimo priecestia je rozdielny.