Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #198029:
skor ci neskor sa aj tak prepracujeme k nastupu cez predne dvere na a-bus linkach typu:77,82,130... plus vsetky tzv. midibusove, s moznym rozsirenim aj na dalsie v so+ne+sv.
Reply on: Mike #198065:
te s Ámosom pomiešali dokopy najmenej tri veci:
a) Ty hovoríš o zamestnancoch DPB.
b) Ámos hovorí o turnusoch krátky - dlhý týždeň (poväčšine čašníci a iní krčmári).
c) Ja hovorím v súlade s jeho zadaním o 12 h smenách, kde sa väčšinou robí denná - nočná - voľno - voľno a strieadnie smien najobvklejšie býva o 06:00 a 18:00.
Reply on: Ámos #198064:
Už si sa stal hovorcom obyvateľov Bratislavy alebo používaš pluralis maiestaticus?
Mne sa teda viac páči model Cottbus, kde do všetkých KT4 vložili NP diel a majú všetky sopje garantovane bezbariérové ako 5,5 garantovaného NP poradia.
Reply on: Ámos #198063:
Tak to bude nejaký najnovší výmysel tohto vedenia... čo ja si pamätám jednak aj tí poobední vždy rôzne začínali a potom robili +8 hodín (niekedy od 12tej, inokedy od 13, 14 a tušim aj na 15tu chodili občas - tí boli do 23..). A tí čo chodili na nočáky začínavali okolo 20-21. hod..
Reply on: S499.1023 #198061:
No to sa zda, ze radsej 60x 29T/30T (aj ked jednooky medzi slepymi kral) a garantovane poradia NP vozidiel a zvysok T3 nech len dozije.
Ziadne vane nechceme ?
Reply on: S499.1023 #198062:
No a ja zase nepoznam nikoho v turnuse kraty-dlhy, kto by mal elektricenku ?
Dovod je aj ten, ze koncia vacsinou po 22.00, takze si uz listok necvakaju ?

To je uz ale chyba DPB, ze je verejnym tajomstvom, ze vecerna sluzba konci revizorom o 21.00 a nocna zacina o 23.00.
Reply on: Ámos #198060:
Ľudia, pracujúci v 12 h prevádzkach väčšinou využívajú dlhšie voľno medzi smenami na voľnočasové aktivity, takže paradoxne využívajú električenku ešte viac. Aspoň ja nepoznám nikoho s turnusom DNVV, kto by električenku nemal.
Reply on: Ámos #198059:
Vaňa samozrejme JE odpudivá záležitosť. Ale z hľadiska pomeru cena/úžitok neoprekonateľná.
Reply on: S499.1023 #198054:
a spravme si prepocet celej masy ludi, pracujucich na smeny v 12h prevazdke a dostavame pocet 15*2*0,825 a sme na cisle 24,75€ ?
Reply on: S499.1023 #198056:
aha, to som o T6 nevedel a nikdy sa ani nedocital. Predpokladal som, ze ked to ide s KT8... moja chyba.

Vana je pre mna to co som napisal. Je to odpudiva zalezitost. Ale to je ciste subjetkivny pocit.

To potom radsej 2xT3 so strednym clankom. Samozrejme kotas celo, lebo zakaznik musi mat pocit, ze ide v novom vozidle!

A tiez sa treba pozriet na cenu takejto prerabky a novej elektricky. Ci sa proste neoplati zo strednodobeho a dlhodobeho hladiska viac nove a moderne elektricky.
Reply on: mark178 #198055:
Ty si niečo nepochopil, najmä ten smajlík na konci príspevku. Ale na časť tvojej reakcie ti odpoviem úplne vážne - ak by si nedal ani cent, tak máš možnosť IHNEĎ zahájiť spotrebiteľský bojkot DPB a začať chodiť pešo!
Reply on: 810zssk #198029:
To ke ptázka, či by sa neoplatil, ak sa oplatí v Amsterdame po krátkom extempore so samooblsužným odbavovaním, ak sa oplatia turnikety v metrách ako Londýn, Paríž - ja keď by som bol veľmi nerád, ak by sme k niečomu takému dospeli.
Reply on: Ámos #198051:
Už to bolo asi tak tisíckrát povedané - T6 nie je kvôli konštrukcii rámu vhodná na modernizáciu so zmenou koncepcie. Prečo asi všetky podniky modernizujú T3 a T6 nechávajú dožiť?
Vaňa v T3 nie je porovnateľná s dieselom v Š120L. Ale ty takéto manipulácie rád.
Reply on: S499.1023 #198054:
serieš si do huby doslovne.. je tam priestor ale za tie "kvality" bratislôavskej MHD niekedy by som nedal cent... stane sa že raz az čas je niečo nevypravené alebo čo, pochopím, ale aby nedokázali vyčistiť tie spreje a bojovať proti tomu už mi príde blbé....
Reply on: MatejBA #198023:
Ak by som používal MHD LEN na cesty do práce a z práce, tak pri využití štvorcestného 60-minútového lístka ťa to vyjde v priemere na 0,825 * 2 * 21 = 34,65 EUR mesačne, takže tam je ešte tučný priestor na zdražovanie PCL ? .
Reply on: S499.1023 #198050:
pisal som uz aj v druhom prispevku.
Ja nenravim, ze tato cenova politika je zvolena pre DPB spravne. Ale robi sa to tak bezne. Aby sme sa netvarili, ze je to nejaky novotvar "ekonomickej teorie" DPB.
To ci je tato politika uspesna, vhodna, efektivna je uz inou vecou, viac ci menej (ne)vhodnou na diskusiu tu.
Reply on: 810zssk #198025:
ja som prispevkom nechcel tvrdit, ze je to spravna cenova politika.
Ja som len napisal, ze aj taka je bezna. Robia/robili to tak aj napriklad mobilny operatori. Novy zakaznik dostava vacsie vyhody ako ten stary.
Reply on: S499.1023 #198046:
Je to obycajna T3 ? A bola by to aj keby tam dali vanu.
V kazdom pripade reko zacala v 2009... Dnes robit vane na T3 je podla mna absolutna blbost. Je to ako do Skoda 120L namontovat diesel a robit s nou taxikara.

Ked uz, tak dohodnut sa s podnikmi, co vlastnia T6A5, zadat spolocnu poziadavku na vyhradneho dodavatela modernizacii s doplnenim stredneho NP clanku, tak ako sa upravuje 2XT3.
Reply on: Ámos #198022:
Nových, ktorí majú šancu stať sa pravidelnými áno, nepravidelných nie, prečo? Aký by to malo význam.
Navyše tvoja analýza by mala význam len v prípade ziskovej činnosti.
V reále je to tak, že priemerné náklady na jednu cestu sú nižšie, než cena JCL, takže práve nepravidelní cestujúci dotujú majiteľov množstevnej zľavy, resp. paušálu. A je to tak správne.
Reply on: S499.1023 #198048:
A nie snad? Vsak sa nechce zapojit do mega uspesne ziskoveho, najsamdokonalejsieho projektu IDS BSK ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.