Reply on: Ike #194529:
ak pripúšťaš, že sa nejedná ani o interpoláciu ani o extrapoláciu, potom sa nejedná o matematický (štatistický) výpočet. lenže potom tvoje tvrdenia nemôžu byť ani interpretáciou štatistických dát - lebo tieto dáta a príslušné výpočty vravíš, že nie sú, ani si ich nerobil. Potom sa však pýtam, na základe čoho tvrdíš to čo tvrdíš. áno, presné čísla existujú. na súčasných obvodných úradoch pre sestnú dopravu.
a ak sledujes dennu tlac, tak vies, ze celoslovensky je cca 100 000 aut, ktore su stale v evidencii (blokuju EČV) ale auta uz realne neexistuju, len je problem ich odhlasit.
Domová schôdza dňa 19.1.2006 - 38 prítomných, 30.6.2010 - 43, 10.11.2010 - 20 prítomných, spolu po odrátaní duplicitných hlasov je to 64 rôznych vlastníkov domu, ktorý vyjadril súhlas s vykonávaním právnych krokov v tejto veci. Tento konkretny pripad nie je mozne vytrhnut z kontextu ostatnych - je to logické a aj právne pokračovanie predchádzajúcich krokov a hlasovaní. (hovorte mi tu niekto ešte niečo o vytrhávaní z kontextu!) Toto posledné hlasovanie bolo navyše len právnou formalitou, ani nie tak kvôli odsúhlaseniu žaloby ako takej, ale kvôli odsúhlaseniu nového právneho zastúpenia pre konania pred súdom (tzv. aktívna legitimácia). Vôľa súdne žalovať vydané rozhodnutia padla na domových schôdzach ešte v roku 2010. Toto je len ich pokračovanie.
nikto ani netvrdil, že podporujete žalobu na mesto. s tou vás nikto ani nespája a ani ja nie (hoci to naznačujete). a keď budete úprimný, tak priznáte aj to, že som Vám medzi štyrmi očami povedal, že ja proti električke ako takej nič nemám, ale vadí mi konkrétny projekt v ohladoch, ktoré budem spominat dalej, a ku ktorym ste sa prihlasili. a taktiez som Vam povedal aj to, ze moje kroky su len zvolenou strategiou a taktikou, ako dosiahnut svoje, ze som isiel schvalne cestou striktnych poziadaviek, aby ked dojde na kompromis, bolo z coho spustat a mat stale prijatelne riesenie. a tiez to, ze nas nikto neoklame a nevybabre s nami.
Marcelllooo
• ten tunel by vyriesil presne to iste, co vyriesi ta nova trasa. len s tym rozdielom, ze by vyriesil cosi navyse - podzemnu spojnicu Petrzalky so Starym mesto a umoznil by vybudovanie polovicu metra v Bratislave.
• dnes je faktom, ze tie peniaze, ktore sme mohli mat my na tunelove riesenie budu vyuzite lepsie. len nie v Bratislave ani na Slovensku. niekde, kde su taketo projekty nesabotuju sami.