Reply on: eripmav #194284:
keď má revízor problémy skontrolovať si alfanumerický kontrolný kód v SMS, tak určite si bude overovať číslo. ako to chcete zabepečiť personálne pri výkone kontroly?ďalší problém je technický, akým spôsobom bude revízor zadávať evidované čísla z databázy na kontrolné prezvonenie?
ďalšia rovina problému je legislatívna. aj keď telefónne číslo nie je osobný údaj, je to citlivý údaj a nikto nemá právo sa ho dozvedieť, pokiaľ si to neželám. telefónne číslo nie je automaticky a garantovane verejne dostupným údajom (teda môžem si zvoliť mať tzv. utajené číslo).
ja môžem našepkať rôzne návrhy, z ktorých každý má isté riziká a limitácie: kombinácia IMEI kodu s SMSkou, GPS súradnice atď.
Marcelllooo
Električka do Petržalky je navrhnutá a naprojektovaná zle. Spolu s vyvolanými stavbami. Preto má taký odpor, lebo je to zlý projekt.
Fakty si môžeš prečítať v štúdii VÚD, ktorý to komplexne zhodnotil a posúdil ešte v roku 2005. Dnes máme koniec roku 2013 a jeho predpovede sa napĺňajú. Viac ako električku mesto potrebuje inteligentne optimalizovanú sieť busov (prestavba na trolejbusové trate).
CBA neviem akým spôsobom a metodikou bola rátaná, ale vyzerá to, že to bolo švindolované (podobne ako kreatívne účtovníctvo a vynaliezavosť pri zostavovaní štátneho rozpočtu), kde miesto reálneho výkonu sa rátalo so všelijakými trikmi. Jedným z tých trikov zrejme bolo, že sa uvažuje so zvážaním z celej Petržalky a následnou redukciou ostatných spojov, ako priznal na prerokovaní Ftáčnik.