Reply on: Joyki #193154:
Ako Ti už odpísal 810zssk, presne takto sa doprava robiť NEMÁ.Akonáhle má cestujúci skúmať, či konkrétne tento najbližší vlak ráči ísť z hlavnej alebo z filiálky, vykašle sa celú verejnú dopravu a pôjde autom, lebo presne vie, kde ho má zaparkované.
A ani sa mu nečudujem. Ja kebyže si mám vybrať medzi modelom s vlakom raz za hodinu z hlavnej a raz za hodinu z filiálky a modelom, kde vlak mojim smerom odchádza iba z hlavnej stanice ale každú polhodinu, JEDNOZNAČNE som za druhú možnosť.
Ako tu už bolo napísané - niekto tu chce za ukrutné prachy budovať to, čoho sa za ešte ukrutnejšie prachy (dopravne oveľa civilizovanejšia) Viedeň snaží zbaviť.
Mike
Veď aj ten tunel vedľa Karadžičovej a pod Nivami počítal s tým že za rannú špičkovú hodinu sa premelie cez stanicu Nivy neviem aké hausnumero cestujúcich (v tisícoch; a to iba za rannú špičkovú trojhodinu), aby sa to oplatilo budovať... preto k tomu pridružili ten koridor cez stred Petržalky, o ktorom toľko sníva teraz Marcelllo, lebo ani diaľkové vlaky (Paríž haha) - Viedeň - Bratislava, ani všetky Os od TT a SC by tam nespravili dostatočné objemy cestujúcich aby sa to naplnilo...