Reply on: david1 #193150:
N80 je motak, ale tak na stanicu aj tak dojdu naraz, takze uprednostnujem N80 ako meditovanie na zastavke cakajuc na N93. N80 som od toho vlaku vzdy stihol. Samozrejme, zamykanie podchodu je fail.Naddimenzovans urcite nie je, ved je to len uplne minimalisticka stanicna hala.
Mike
Čo je centrum? Pešia zóna - historické jadro? K nemu je bližšie hl.st. ako filiálka...
Odbremeníš račiansku radiálu, a o to viac priťažíš Krížnu (teda Vajnorskú a Ružinovskú radiálu), lebo tie davy, čo dnes cestujú na hlst. a odtiaľ do centra X13/93 po novom pôjdu na električky.. (teoreticky na 31/39)
Pre tých čo idú ďalej východným smerom (či už 61/63, alebo 201) sa v obsadenosti vozidiel od TrMýta nič nezmení..
Plus vzrastie aj zaťaženie MHD Trnavské Mýto - Hl. Stanica keďže tie prestupy medzi vlakmi budú a neviem či všetci budú môcť pohodlne prestúpiť z Predmestia na Vinohrady (zastavia tam aj EC-čka Budapest - Praha?) a plus budú odpísaní cestujúci Regiojetu ktorí by náhodou tiež chceli prestúpiť na iný Os. smer PK/SC.. alebo majú chodiť na filiálku aj všetky Rýchliky z trate 120?
Takže jediné komu by filiálka pomohla sú cestujúci čo majú zdroj/cieľ v okolí Trnavského mýta---