Konečne som sa dožil tohto príspevku ? , už som si myslel, že som asi retardovaný, keď mi ako jedinému vadí extrémna hlučnosť rozbitého motora v 6633. ?
Ta skodovka je z liniek na D. Hony - neboj, radi by sme vsetci z DH dopriali nizkopodlazne spoje, aby sme na DH mali aspon nejake spoje v niektorych casoch ( bezne nehradene vypadky, kapacitne poddimenzovane zalozaky, t busy - kde by mali rozdavat sluchatka na ochranu sluchu neratam ako spoje). Ked su skody na DD - tie lepsie, supervraky idu na DH - sem tam dost casto sa nejaky ten pokazi v lepsom pripade ho nahradia v rannej spicke SOR 9,5 v horsom vobec, co sa stava castejsie a spoje..e sa + ma zaraza ta udrzba... specialne si pamatam 6633 - ked bol po GO jazdil na DH - tichucky voz, tyzden/dva na DD a hucal ako turbina. Doprava MHD v BA je supershit na druhu a drahý v porovnaní s mestami v CR a SR v pomere ku "kvalite"
Samozrejme typ uvedeny nie je a nemoze byt kedze DPB nemoze zvyhodnit jeden produkt - ine by bolo keby slo o rovnake zariadenia ake sa uz pouzivaju, ale kupovat teraz palubaky ktore by sa o pol roka vyhodili je trochu hlupost. Je tam len dane co tie zariadenia splnat musia. Ostatne, nikto nepovedal ze cely vozovy park musi mat ten isty typ odbavovacieho systemu.
Ináč dnes ma napadla jedna malá otázka. Prvé nové trolejbusy by mohli byť dodané už koncom tohto roka. DPB v podkladom už definoval, že majú obsahovať nové typy palubakov + označovačov. Bratislava síce už má odklepnutú dotáciu na ich nákup, ale ak si pamätám súťaž ešte neprebehla. Ak to pôjde rovnako ako pri trolejbusoch, že v nej bude x námietok možno, že sa neuzavrie ani tento rok. Ako potom bude vedieť DPB resp. výrobca od koho tam má namontovať označovače? To bude dosť blbo vyzerať, keď tam namontuje napr. Emtest a potom v súťaži na palubáky + označovače do starých vozidiel záhadne vyhrá Emtest... ? Jedine ma napadla klauzula v zmluve, že ich výrobca dodatočne namontuje... Alebo už prebehla súťaž na palubáky + označovače a len si to nepamätám? ?
Lebo som im spehoval co im tlaci na listok, pripadne potvrdenky vlozene v karte rovnako ak niekto pouzil ZSSK kartu tak bolo zrejme ze ma PCL pre celu trasu (ak nedoplacal cash).
A to vieš ako, že to neboli ľudia s PCL pre 100+101, ktorý si zvyšok cesty jednorázovo doplatili z dopravnej karty? Strojček predsa pri kúpe lístka zobrazí na displeji jeho cenu a po priložení karty sa len na papierovom lístku zobrazia platné zóny + pôvodný a aktuálny zostatok na karte (ktoré v tomto prípade zostanú rovnaké).
Ono na Dlhacoch by uz mohli zaviest aj nejake garantovane NP odchody, kedze sa tam objavuju aj Skodovky... idealne by to bolo pekne odstupnovat:
- garantovane nizkopodlazny spoj
- garantovane vypraveny spoj
- 33/4 a 33/5
? ? ?