Reply on: david1 #193149:
Zvýšenie počtu vlakov na súčasných tratiach nemá nič spoločné s budovaním novej stanice tam, kde nie je vôbec potrebná. Toto celé je len kvôli tomu, že Dopravoprojekt potrebuje kresliť, a im je úplne jedno, čo vlastne kreslia, lebo na toto aj tak EÚ peniaze nedá, a keďže nejaká štúdia realizovateľnosti môže prísť až po tom, čo to bude nakreslené, tak im to môže byť úplne jedno.
Mike
Veď aj ten tunel vedľa Karadžičovej a pod Nivami počítal s tým že za rannú špičkovú hodinu sa premelie cez stanicu Nivy neviem aké hausnumero cestujúcich (v tisícoch; a to iba za rannú špičkovú trojhodinu), aby sa to oplatilo budovať... preto k tomu pridružili ten koridor cez stred Petržalky, o ktorom toľko sníva teraz Marcelllo, lebo ani diaľkové vlaky (Paríž haha) - Viedeň - Bratislava, ani všetky Os od TT a SC by tam nespravili dostatočné objemy cestujúcich aby sa to naplnilo...