hovoril som o dizajne interieru, mal som to upresnit. exterier je podareny okrem zadnej casti. Je tam odskok v liniach. ale to uz ma posledna seria doriesene a je to celistve. takze ok
ja uz busmi jazdim velmi malo, takze praktickost toho interieru objektivne posudit neviem, ale zatial mi nikdy nevadil
O dizajn nejde, podla mna inak SOR nema nejaky extra zly dizajn (BNkova rada bola velmi podarena, aj ked sotoverejnost ju neznasa), skor ide o spracovanie interieru. SORka je proste vnutri riesena velmi neprakticky a to sa tyka tak radu BN aj NB (Bcko este bolo relativne v pohode).
Ináč teraz ma napadla ešte jedna vec ohľadom tendrovaných vozidiel. Ak ma pamäť neklame pri električkách DPB požadoval výhradne predsuvné dvere (tuším som to čítal v tých odpovediach pre výrobcov, taktiež tam zakázal dodanie vozidla s hliníkovou karosériou chcel výhradne karosériu - skriňu z bežnej ocele) avšak vie niekto aký typ dverí požadoval pri trolejbusoch? V podkladom som našiel len formulku, že bližšie podrobnosti musí výherca konzultovať s DPB...
tak jedine ak tak posledna seria SORov sa uz zacina priblizovat k Solarisu. Inak je rozdiel v dizajne markantny aj ked uzitkovo nepodstatny.
Samozrejme, otazne je ako by trofl Solaris bol pozapajany po skusenostiach s nasimi SU15 ?
No tak som zvedavý či tá prestavba pomôže tej rýchlosti trolejbusov a či už budú jazdiť vo svojom jazdnom pruhu pohodlne ? Osobne som si myslel, že budú upravovať aj zákrutu medzi zastávkou Pri Podchode - Janotova keďže tá mi pripadala skôr zle navrhnutá ako tá pri Hany Meličkovej.
Staznost sa neoznamuje, ale podava. Nerobi sa tak na neoficialnych strankach prevadzkovanych nadsencami, ale na Dopravnom podniku, ktoreho stranka je prekvapivo dpb.sk. Aj tak ti nic nepreplatia?
Dobry den, moze mi niekto poradit kde by som mohol odtialto poslat priamo reklamaciu alebo staznost?
Dnes 13.06.2013, na elektrickovej zastavke Vysoka smerom na ZST Nove Mesto mala ist elektricka o 14:26, 14:34 a 14:42 a ani raz nesla, bol som na zastavke presne o 14:21 a zmeskal som kvoli tomu pracovnu schodzu, ktora zacala o 15:00, premeskal som presne 15 minut, pretoze som musel ist na elektricke cislo 8 cez Ruzinov a z nej este prestupovat na 50tku autobus, bolo to naozaj velmi neprijemne a obmedzujuce.
Chcel by som tytmo oznamit staznost, poziadat o preplatenie 15 minut z mojho pracovneho casu co vychadza 1,50 za 15 minut a 70 centov za 15 minutovy cetovny listok, ktory som nevyuzil, kedze som siel cez Ruzinov a este potom prestupoval na 50tku, musel som si zakupit novy hodinovy listok.
Ide mi tu o celkovy princit, take veci by sa nemali nechavat tak, ak dnes nahodou kvoli nejakej zavade eletricka cislo 2 nepremavala, malo to byt riadne oznamene, nikde na zastavke som ziaden oznam nevidel.
Neviem, aké materiály sú použité v trolejbusoch v Eberswalde. Ja narážam hlavne na šotoušmi do nebies vychválený Solaris, ktorého božské prednosti oproti takému SORu som zatiaľ nerozpoznal.
Na Dlhých dieloch už všetko pripravené na natiahnutie nového troleja takže buď to spravia v najbližších dňoch po skončení dennej premávky alebo žeby bola tento či budúci víkendy výluka na L33? ?
Rozdiel vo výbave je minimálny. A keby si trocha viac presondoval aspoň stránku ÚVO, tak by si sa dopátral k tomu, že Bystrica za 19 trolejbusov zaplatila 7 980 000 eur, čiže v prepočte 420-tisíc eur za jeden trolejbus, čo je v podstate zvyčajná cena. Okrem toho tá "poľsko-česká výhra", to je také blúznenie, veď či je to SOR alebo Solaris, cenovo rovnaké a aj vnútri je to rovnaký low-cost.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.