Reply on: Igorko #19162:
Presne tak, ako pises. Vodici tvrdia, ze manevrovacie schopnosti Solarisov su obdobne ako pri klbakoch.
Re #19164 Igorko:
Co sa tyka KT8, ako solo sa bralo v suvislosti s vozokilometrami. Je to vec normovacov DPMK, ktori takto vlastne dosiahli, ze vozovna mohla vypravovat KT8 na vytazenejsie linky, na ktorych sola nepostacovali, ale mohla vypravit len tie sola. Akosi sa na to uz prislo, pretoze sa tieto veci nedavno prenormovavali, preto momentalne neviem potvrdit, ako sa KT8 povazuje. Co sa tyka pravidliel u busov, tam je to tiez dane jednoznacne normou. Menej kapacitny bus moze byt nahradeny kapacitnejsim, ale nie naopak. Ale ako som uz povedal, v KE je velky nedostatok klbakov, takze sa obcas stava, ze namiesto klbaku je vypraveny 15m bus, dokonca aj solo.
Otazky ohladne KE by som vsak smeroval do KE fora.
Sarko
Vidim, ze kazdy nadava na autora precislovania, K. Kajdiho, aj ked navrh robil urcite s najlepsim svedomim. Podla mojho nazoru to pokaslal DPB ako celok.
Ako mimobratislavcan som vyvoj nesledoval, preto by ma zaujimalo, ako to dopadlo s celym planom precislovania. Dotiahlo sa to do konca? Viem, ze aj trolejbusy mali v poslednej faze dostat dvojmiestne cislo, cim by zapadli do cislovania s busmi.