Reply on: aquila #188072:
Nebudem teraz komentovať, že sa diskredituješ na dunča, hoci máš pravdu, ale myslím prejavom.Každopádne, kde je problém? Keď niekomu vadí estakáda, prečo nespraviť kompromis a navyše lacný?. 4 pruhové komunikácie viesť podjazdmi, resp. miernymi estakádami (rozumej, trať pôjde o 2 m vyššie a komunikácia o 4 m nižšie. Bodka.
aquila
a aj napriek tomu, ze je v amserdame kusok vyssia spodna voda, tak idu do maximalizacie mimourovnoveho riesenia
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Rietlandpark_tramhalte.jpg
http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Bestand:2141.jpg
http://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Bestand:2142.JPG
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Enneus-heermabrug-with_tram.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bc/Combino_De_Ruyterkade.jpg
VLK: a bol si ty niekedy v amsterdame ? vies kde sa stvrt ujburg nachadza ?
"Je lepšie držať hubu a vypadať ako blbec, než ju otvoriť a odstrániť všetky pochybnosti."
a nechcete nahodou s ftacnikom aj schlosserom viest elektricku urovnovo aj cez dialnicu? vsak j to bohovo mestotvorne nie ?