Reply on: aquila #187797:
Tiež som počul názor že zastávka by nebola hore ale potom ako električka klesne na Jantárovu.. ale spravme si kružnicu (izochrónu) dostupnosti alebo nejaké dochádzkové vzdialenosti a podľa mňa prídeme na to, že ideálna poloha zastávky je tam ako je dnes +- v križovatke a nie na úrovni domu Jungmannova 8 (10).
810zssk
Ak chceme verit ze tam raz bude interval 120 sekund (povodne sa hovorilo o 90) tak sa kludne moze stat ze elektricka pojde cez krizovatku kazdych 60 sekund (kedze su tam dva smery). Ako budu riesene signalne plany na tychto krizovatkach?
Uz ani nehovorim o tom ze na takejto trati nikto nikdy nepovoli vyssiu rychlost ako 50 km/h (a nikto sa uz ani len netvari ze by to bol ciel)... Je teda zrejme ze nepojde o ziadnu rychlodrahu alebo nadstandardnu trat, ale uplne beznu bratislavsku pomalodrahu. Zabita prilezitosti. Najtragickejsie je ze ta estakada na Bosakovej uz bola naplanovana...
Z mojho pohladu je idealne stavat trate ktore budu mat len dva druhy krizovani:
1. Urovnove s absolutnou preferenciou na MENEJ VYTAZENYCH KRIZOVATKACH
2. Mimourovnove na vytazenejsich krizovatkach
Absolutne neprijatelne su urovnove krizovania bez preferencie, alebo dokonca bez CSS. A ja by som stavil nejake peniaze na to ze sa takych dockame aj v Petrzalke, najneskor v druhej etape.
Samozrejme, mesto sa pri takto vyznamnom projekte ani neunuva zverejnit projekty....