Reply on: Ámos #184471:
Netreba zabúdať, že L83 obsluhuje aj Starú Dúbravku a sídlisko v tej lokalite (Homolova, Tranovského). Kľudne by sa dala L83 rozdeliť na dve linky - s hustejším intervalom pre Petržalku a s redším pre Dúbravku, ale otázny je spoločenský dopyt a efekt takého rozdelenia.
MatejBA
"Neviem ako plna je L21 ale je to jedna z poslednych expresnych linkiek, takze DNV moze byt vcelku spokojne. Ak riesit L21 tak jej delenim na L21 a L121 v prekladanom intervale s tym, ze L121 obsluzi len sidlisko."
- mozes mi povedat ako si vysvetlit tu prvu vetu? Lebo sa bojim, ze vyznam tej vety mi nejde korektne do mojej hlavy a mam z nej pocit, ze vlastne hovoris, ze maju byt radi za to co maju a ze maju byt ticho a neziadat nic, lebo Petrzalka je dolezitejsia. A soto delenie linky ... kde by si tam chcel otacat L121?
A k tej doprave - KV/DNV/Dubravka/Devin robia skoro rovnake mnozstvo ako ta Petrzalka a neviem o tom, zeby sme mali klimatizovane autobusy ci elektricky
Ad prispevok o dubravke: je fajn, ze maju elektricky ale co z toho, ak napr. L34 su na Racku za 22 minut a s L5 za 39 minut?
Osobne si stale myslim, ze 1-3 MCBB by vobec nechybali petrzalke, zvlast ak pridu dalsie (a ak sa opat zaradia cisto do petrzalky iba s nahodnym objavenim na L83 ci L68, tak uz sa zacnem aj pytat, kto preferuje PE ako kedysi Zahradnik KV).