Reply on: IK435_FAN #184421:
Postrehy ku Košickej:- Pred križovatkou s Miletičovou by pomohlo, že pravý pruh by bol až takmer po križovatku aj pre bus, na to by však asi museli byť stavebné úpravy v križovatke. Ale vyznačiť by sa to dalo, aspoň od Gemerskej, ukončenie tam, kde sa začína hrubá čiara... jedine by to mierne brzdilo plynulosť odbáčania IAD doprava na Miletičovu... tam ale žiadna linka MHD nejazdí, takže prečo nie? Resp. otázka pre znalejších: nezyvknú vodiči 50 či 68 tak jazdiť?
- Pomohol by súvislý bus pruh od Apolla po Prievozskú... pred križovatkou s Prístavnou by bol pravý z troch rovno idúcich pruhov pre bus... pred križovatkou s Prievozskou by mohol byť bus pruh ukončený pred stopčiarou tak, aby autobus prešiel na jeden cyklus. Taktiež treba zrušiť niku pred školou, kde je hanebne úzky chodník.
Ámos
Petrzalka stale jazdi na IK400, co su busy v najhorsom stave, takze o com hovoris?
Ja uz sice davno nie som Petrzalcan, ale to mnozstvo dopravy co sa vykonava z/do Petrzalky sa nedeje snad nikde. Takze najkapacitnejsie vozy by mali byt prave tam. Neviem ako plna je L21 ale je to jedna z poslednych expresnych linkiek, takze DNV moze byt vcelku spokojne. Ak riesit L21 tak jej delenim na L21 a L121 v prekladanom intervale s tym, ze L121 obsluzi len sidlisko.