Reply on: Ámos #184484:
Cez Želiarsku určite nie. Tam má problém aj IGK, je tam veľmi úzka cesta a kĺbak by musel prekonať dve ostrouhlé zákruty.Prímoravská a Pieskovcová je tiež nepoužiteľná. Vozovka je v súčasnosti rozdelená na dva pruhy - automobily a cyklisti+chodci. V lete tam chodia ľudia na korčuliach a bicykloch dosť rýchlo. Je to nebezpečné samo o sebe (priateľka si tam raz kvôli IGK rozbila obe kolená). Navyše pri hoteli Helios je zúžený profil a radi tam parkujú IGK tak, že iné IGK ledva prejde.
Tie Hriadky sú jediné najreálnejšie (aj keď určite sa dala využiť výstavba parkoviska pri Terne, Lidli, Tescu etc.) Každopádne, toto bola ich odpoveď. To miesto je tam naozaj obmedzené - podľa môjho odhadu kĺb+sólo a je dosť.
MatejBA
"Neviem ako plna je L21 ale je to jedna z poslednych expresnych linkiek, takze DNV moze byt vcelku spokojne. Ak riesit L21 tak jej delenim na L21 a L121 v prekladanom intervale s tym, ze L121 obsluzi len sidlisko."
- mozes mi povedat ako si vysvetlit tu prvu vetu? Lebo sa bojim, ze vyznam tej vety mi nejde korektne do mojej hlavy a mam z nej pocit, ze vlastne hovoris, ze maju byt radi za to co maju a ze maju byt ticho a neziadat nic, lebo Petrzalka je dolezitejsia. A soto delenie linky ... kde by si tam chcel otacat L121?
A k tej doprave - KV/DNV/Dubravka/Devin robia skoro rovnake mnozstvo ako ta Petrzalka a neviem o tom, zeby sme mali klimatizovane autobusy ci elektricky
Ad prispevok o dubravke: je fajn, ze maju elektricky ale co z toho, ak napr. L34 su na Racku za 22 minut a s L5 za 39 minut?
Osobne si stale myslim, ze 1-3 MCBB by vobec nechybali petrzalke, zvlast ak pridu dalsie (a ak sa opat zaradia cisto do petrzalky iba s nahodnym objavenim na L83 ci L68, tak uz sa zacnem aj pytat, kto preferuje PE ako kedysi Zahradnik KV).