Reply on: Ámos #184471:
Netreba zabúdať, že L83 obsluhuje aj Starú Dúbravku a sídlisko v tej lokalite (Homolova, Tranovského). Kľudne by sa dala L83 rozdeliť na dve linky - s hustejším intervalom pre Petržalku a s redším pre Dúbravku, ale otázny je spoločenský dopyt a efekt takého rozdelenia.
Ike
Do roku 2000 existovala kombinácia 121/122 ktorá takto fungovala (122 boli vybrané spoje 121, ktoré mali konečnú na Hriadkach). Potom zo 121 spravili 21 a 122 zrušili bez náhrady.
V roku 2002 som nastúpil na gympel a túto linku začal pravidelne denne využívať a presne od toho momentu som začal (aj s tu prítomným kolegom frenkym) bombardovať DPB s požiadavkou znovuzriadiť ex 122ku (a očíslovať ju 121).
všetky odpovede mali spoločný menovateľ : obnovená L122 je dobrý nápad, ale... ... Na hriadkach sa vozidlá linky s takým intervalom nemôžu otáčať pre nedostatok miesta. Či to bola pravda, alebo bohapustá výhovorka neviem. Ako dodatok k tomuto tvrdeniu bolo, že ani jedno kĺbové vozidlo sa tu nezmestí tak, aby neblokovalo parkovisko priľahlého relaxačno-oddychovo-reštauračného zariadenia... Verbálne útoky a hádky návštevníkov zariadenia s vodičmi L122 boli príčinou jej neobnovenia - toto je asi extrakt z toho, čo písali v každom e-maily.
všetko to ale malo niekoľko riešení (uvádzam tie, ktoré som dostal ako odpovede ohľadom budúceho riešenia a možnosti zriadenia L122 [po novom asi L121] aj s predpokladaným termínom realizácie)
1) vybudovanie obratiska na za zastávkou Milana Marečka (de facto na Nám. J. Kostru oproti Ternu) [jún 2003]
2) vybudovanie nového obratiska na Hriadkach (podľa popisu na kynologickom/hasičskom cvičisku na zelenej ploche medzi P+R parkoviskom a zastávkou) [apríl 2004]
3) priebežná zastávka L122 na Ulici na hriadkach [bez termínu]
Nerealizovalo sa nič. Teraz bývam inde, necestujem L21 a vlastne mi to môže byť jedno. Len ma štve kontinuálne trvanie politiky §x-nedasanicprecestujucich a §y-hladamedovodypreconiemiestosposobovakoano