Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #182279:
tu si napísal ďalší dôvod, prečo by v BA nemohol fungovať systém nastupovania iba prednýi dverami, ako písal Roman2.
Reply on: Sharpay #182277:
Logika mi hovorí, že pre zabezpečenie plynulého nástupu/výstupu by mal byť počet dverí na nastúp totožný s počtom pre výstup.
Reply on: roman2 #182271:
Opakujem, v Bratislave je to nerealizovatelne. A tie urazky si nabuduce odpusti.
Reply on: roman2 #182274:
ale v TT nemajú linky s 5, 6 a 10 min. intervalom a necestuje tam toľko cestujúcich. ?

Neviem si predstaviť napr. takú Zochovu, ak by sa podľa tvojho návrhu nastupovalo iba prednými dverami. Príklad: Zastavia za sebou dva autobusy, prvý napr. 93 (pri predných dverách by stála rada cca 15-20 cestujúcich a za ňou by stála 84 a do nej by sa tlačilo napr. 5 cestujúcich, takže by skôr zavrel dvere a mal by sa zdržovať a na každej zastávke čakať kým voz pred ním odíde, alebo na každej druhej zastávke vždy obiehať nejaký iný voz, do ktorého nastupuje viac ľudí?
V BA tento systém nie je dobrý...
Reply on: roman2 #182271:
Si hňup... a to Ti vravím ako rodený pressburger
Reply on: 810zssk #182273:
Ak by sa k tomu stavali tak ako ty tak by to v tých mestách nefungovalo dlhé roky ? Nemienim sa už hádať,každý má svoju pravdu...Toto je najlepšie vydiskutovať si pri káve a nie tu rozpisovaním sa do nekonečna ?
Reply on: 810zssk #182272:
Fakt?Nemal som pocit,že by v Trnave alebo Bystrici niekto kydal na tento systém....Pred 10 rokmi som býval v Trnave a už vtedy to tam fungovalo bez problémov...NIKTO nečakal pri dverách dlhšie ako 15 sekúnd (aj keď vtedy sa vo veľkom nepoužívala čipová karta ako dnes....Dnes to tam fičí jedna radosť!!!
Reply on: roman2 #182270:
Ano, bol by to problem lebo by to zdrzovalo a nic by sa tym nedosiahlo.
Reply on: roman2 #182271:
Ano, pod do osobnych utokov, tym urcite presadis svoju myslienku.

Ten system tu VSETCI chapeme, lebo funguje aj v mnohych mestach na Slovensku. A je proste zly.
Reply on: 810zssk #182268:
V ponímaní dnešnej inteligencie a stádovitosti východniarskej verbeži,ktorá tu "kočuje" by som chcel zrejme veľa,aby pochopili tento systém ?
Reply on: Marek1978 #182265:
Myslíš,že by bol problém aj v tom prípade ak by sa takýto "označovač" umiestnil ku každým dverám?Keď už stádo nechápe systému NÁSTUP LEN PREDNÝMI DVERAMI!!! ?
Reply on: Valec #182264:
Podľa vlastných skúseností som nemal dojem,že by to v Londýne robilo ľuďom problémy.Všetko to šlo plynulo...Celé to priloženie netrvá viac ako 3 sekundy...

Opakujem svoju otázku:Čo je na tom zložité???
Reply on: roman2 #182261:
Co by si ulahcil tym ze by si vsetkych ludi pchal cez jedny dvere a nutil ich prikladat niekam nejaku hlupu karticku?
Reply on: Ike #182260:
Rentabilna MHD je v nasich podmienkach oxymoron. Preto sa uzatvaraju zmluvy o vykone vo verejnom zaujme. Verejny zaujem nemozes merat len peniazmi.

Inak nechapem preco tu vytahujes linky ako 135 a podobne, ked o nich vobec nebola rec. Priklad ktory sme riesili je 43.

A este jedna vec: v suvislosti s pasmami sa ohanas tym ze vy v DNV platite rovnake dane a preto nemozete mat drahsie cestovne. Sucasne navrhujem znizovat uzemie pokryte MHD takze ludia co tiez platia rovnake dane by nemali MHD vobec! Jasne, niektore minibusy su hovadina, ale v principe v sulade s verejnym zaujmom by mnohe jazdit mali
Po štyroch mesiacoch sa dočkáme možno nápravy: http://www.odkazprestarostu.sk/bratislava/podnety/1707/neoznacene-zastavky-na-dlhych-dieloch

Ale musel na nich pritlačiť až magistrát... ?
Reply on: roman2 #182261:
v bratislavských podmienkach by si to len stazil.
Reply on: roman2 #182261:
A komu si čo uľahčil tým, že si sa inšpiroval jedným nápadom (aj to nie práve tým najlepším) zo zahraničia?
Reply on: TomJ #182211:
PCL na 1, 2 alebo tri linky existovali v 90tych rokoch a zrušili sa kvôli ich slabému využívaniu. Načo bude dobré komplikovať tarifu lístkami ktoré možno využije 1% cestujúcich?
Reply on: AAA #182232:
V skutočnosti možno aj nikto, ale ide mi o to, ukázať aká je to blbosť, rozdeľovať jedno mesto na viac oblastí.
Je síce pravda, ako tvrdíš v príspevku #1822228, že cestujúci z týchto okrajových častí cestujú na dlhšie vzdialenosti ako tí čo bývajú bližšie k centru (ale aj to nie vždy a všetci), ale zas na druhej strane treba brať do úvahy aj to, že zas majú ďaleko menšiu ponuku spojov. Z Čunova ide bus raz za 15-20 minút, zatiaľ čo 50tka premáva každých 6-10. A túto nevýhodu im chceš ešte komplikovať vyšším cestovným ktorého celkový efekt bude nakoniec z pohľadu celkových tržieb minimálny.
Reply on: S499.1023 #182253:
Prečo keď chce niekto niečo uľahčiť tak musí byť zákonite debil?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.