ale v TT nemajú linky s 5, 6 a 10 min. intervalom a necestuje tam toľko cestujúcich. ?
Neviem si predstaviť napr. takú Zochovu, ak by sa podľa tvojho návrhu nastupovalo iba prednými dverami. Príklad: Zastavia za sebou dva autobusy, prvý napr. 93 (pri predných dverách by stála rada cca 15-20 cestujúcich a za ňou by stála 84 a do nej by sa tlačilo napr. 5 cestujúcich, takže by skôr zavrel dvere a mal by sa zdržovať a na každej zastávke čakať kým voz pred ním odíde, alebo na každej druhej zastávke vždy obiehať nejaký iný voz, do ktorého nastupuje viac ľudí?
V BA tento systém nie je dobrý...
Ak by sa k tomu stavali tak ako ty tak by to v tých mestách nefungovalo dlhé roky ? Nemienim sa už hádať,každý má svoju pravdu...Toto je najlepšie vydiskutovať si pri káve a nie tu rozpisovaním sa do nekonečna ?
Fakt?Nemal som pocit,že by v Trnave alebo Bystrici niekto kydal na tento systém....Pred 10 rokmi som býval v Trnave a už vtedy to tam fungovalo bez problémov...NIKTO nečakal pri dverách dlhšie ako 15 sekúnd (aj keď vtedy sa vo veľkom nepoužívala čipová karta ako dnes....Dnes to tam fičí jedna radosť!!!
Myslíš,že by bol problém aj v tom prípade ak by sa takýto "označovač" umiestnil ku každým dverám?Keď už stádo nechápe systému NÁSTUP LEN PREDNÝMI DVERAMI!!! ?
Podľa vlastných skúseností som nemal dojem,že by to v Londýne robilo ľuďom problémy.Všetko to šlo plynulo...Celé to priloženie netrvá viac ako 3 sekundy...
Rentabilna MHD je v nasich podmienkach oxymoron. Preto sa uzatvaraju zmluvy o vykone vo verejnom zaujme. Verejny zaujem nemozes merat len peniazmi.
Inak nechapem preco tu vytahujes linky ako 135 a podobne, ked o nich vobec nebola rec. Priklad ktory sme riesili je 43.
A este jedna vec: v suvislosti s pasmami sa ohanas tym ze vy v DNV platite rovnake dane a preto nemozete mat drahsie cestovne. Sucasne navrhujem znizovat uzemie pokryte MHD takze ludia co tiez platia rovnake dane by nemali MHD vobec! Jasne, niektore minibusy su hovadina, ale v principe v sulade s verejnym zaujmom by mnohe jazdit mali
PCL na 1, 2 alebo tri linky existovali v 90tych rokoch a zrušili sa kvôli ich slabému využívaniu. Načo bude dobré komplikovať tarifu lístkami ktoré možno využije 1% cestujúcich?
V skutočnosti možno aj nikto, ale ide mi o to, ukázať aká je to blbosť, rozdeľovať jedno mesto na viac oblastí.
Je síce pravda, ako tvrdíš v príspevku #1822228, že cestujúci z týchto okrajových častí cestujú na dlhšie vzdialenosti ako tí čo bývajú bližšie k centru (ale aj to nie vždy a všetci), ale zas na druhej strane treba brať do úvahy aj to, že zas majú ďaleko menšiu ponuku spojov. Z Čunova ide bus raz za 15-20 minút, zatiaľ čo 50tka premáva každých 6-10. A túto nevýhodu im chceš ešte komplikovať vyšším cestovným ktorého celkový efekt bude nakoniec z pohľadu celkových tržieb minimálny.
Marek1978