Dnes ma šokovalo v 83-ke bol revízor (cca 16,25 h zastávka Sokolská, smer Petržalka), chytil čierneho pasažiera, no ten nemal 18 rokov, tak ho nechal tak. A chalanisko zobral mobil (podľa mobilu nevyzeralo, že by nemal na cestovné...) a zavolal nejakému kamarátovi a nahlas pred celým autobusom sa pochválil, že revízor mu nič nemôže, že je neplnoletý. Nemal by revízor zavolať políciu a pomocou polície to riešiť cez chalanových rodičov? Ak budú takí revízori, žiadne nálepky zmysel nemajú...
Rovnako ako som nikde nikdy nenapísal, aby sa 43 úplne zrušila. Lebo v rámci ZDO zabezpečuje spojenie pracovníkov lanovky a obyvateľov areálu sanatória so svetom.
A ako by si zamedzil cestovanie do Euroveil inkami 50 a 78 , keď zastávka Malá scéna zabezpečuje ZDO časti Starého mesta, kde sú školy a miesta výkonu práce?
Hovoril som napriklad aj o ludoch co chodia do Eurovei napr. 50kou, 78kou, atd... skratka, mesto dotuje dopravu kvant ludi do OC, preco ich nevozit do lesa? A dobre vieme ze ludia do OC nechodia ani zdaleka len pre zabezpecenie zakladnych potrieb.
Sila zvyku,podľa mňa.Aj Briti si na to zvykli tak by sme si zvykli aj my ? a okrem iného čo tam po sedlači od Bystrice.To je z jednoduchších pomerov tam neočakávam pochopenie pre tento systém ? Moc zložité na nich ?
K Eurovei: Osobne tú zachádzku X13 neschvaľujem, ale ja nerobím v DPB, takže to zrušiť nemôžem. Rovnako by som 28 končil na Krupkovej a otočil okolo MV SR, aby nemusela ísť cez 3 semafory. Predĺženie 28 do lokality Dostojevského radu nepovažujem za dobrú, len pre Euroveu.
TESCO Lamač, Avion: Dá sa podľa mňa uvažovať i o zrušení zachádzok a zriadení primeraných zastávok na hlavnej ceste, pričom by na ne bol primeraný prístup. Problém ale je, že pri Tescu Lamač si to predstaviť neviem. Pri Avione neviem, či by šlo zriadiť pre 61 a 96 párovú zastávku na Ivanskej.
128 som kritizoval od začiatku.
A doprava do obchodu je o. i. preto viac vo verejnom záujme ako doprava do lesa, lebo obec má o. i. zabezpečiť zásobovanie a z toho sa dá vyvodiť vo veľkom meste o. i. zabezpečenie dostupnosti obchodných prevádzok. Rovnako do lesa nejdeš s tromi igelitkami z Tesca, lampou, kobercom a pod..
Dobre len my by sme to nemali za 1,70€, ale povedzme za 0,50€ ? Nemôžeme porovnávať ekonomiku a zárobky vo Veľkej Británii a naSlovensku...To je holt iná liga ? My by sme si to prispôsobili podľa našich možností,len by to chcelo potrápiť hlavy.Podľa mňa by to šlo a vyriešilo by to nekonečné dohady o tom,ktorý lístok je vhodný ?
No ono by sa malo zacat tym, ze by sa mal zhodovat cas v kazdom dopravnom prostriedku v meste, nakolko niekedy mam pocit, ze cestujem v case, ked vystupim z 93 na hodzku napr. o 12:36, pobehnem na trolejbus smer kolarko a nastupim o 12:35, alebo zrovna 12:36, aj ked viem ze som na tu zastavku urcite siel aspon minutu.
Proste smola musi si to cestujuci vyratat, ak si to vyrata zle je to proste cierny pasazier.
Ja osobne zlavnene listky, uz dlho nekupujem, ale poznam studakov, ktory sa stazovali, ze ked idu vecer z mesta tak si na nocak kupuju cely SMS listok, hoci by stacil v podstate zlavneny.
Ale vysvetli mi, aku ma logiku to, ze je ten listok neprestupny. Ked vyprsi 15 minut proste sa minula jeho platnost, tak ako pri 60 minutovom. Inak tiez sa domnievam, ze by bola cesta spravnym krokom, keby sa SMS listok predaval aj zlavneny, pre studakov, ci ziakov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.