Reply on: Ike #182260:
Rentabilna MHD je v nasich podmienkach oxymoron. Preto sa uzatvaraju zmluvy o vykone vo verejnom zaujme. Verejny zaujem nemozes merat len peniazmi.Inak nechapem preco tu vytahujes linky ako 135 a podobne, ked o nich vobec nebola rec. Priklad ktory sme riesili je 43.
A este jedna vec: v suvislosti s pasmami sa ohanas tym ze vy v DNV platite rovnake dane a preto nemozete mat drahsie cestovne. Sucasne navrhujem znizovat uzemie pokryte MHD takze ludia co tiez platia rovnake dane by nemali MHD vobec! Jasne, niektore minibusy su hovadina, ale v principe v sulade s verejnym zaujmom by mnohe jazdit mali
Ani netvrdim ze sa to udialo nejak skokovo, ale ked si pozries ako sa pri Poluse vyprazdnuju elektricky a kam ti ludia smeruju tak lahko prides na to, ze nebyt Polusu tak je potrebna znacne nizsia kapacita. A zrejme by to naozaj bolo reflektovane.
ale ta londynska tarifa ma.. napr. price cap.
Valec