Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #181329:
Aby si to pochopil dam ti to do tunajsieho zargonu.
To co vidis na ulici a kolko ludi u Vas v praci pocuva radio je premna taka dolezita info ako pre budovanie nosneho systemu kolko ludi nastupuje na Budatinskej medzi 10.00 a 10.15
Reply on: 810zssk #181328:
Vazne? ja si pamatam, ze v cielovej skupine s ludmi sa najvacsim mnozstvom volnych financii bolo najpocuvanejsie radio Viva... (myslim, ze to je skupina 40-59)
To to je premna nova info.
Reply on: Valec #181327:
Ak sa to už raz zlikvidovalo, železnicu tam už nikdy opäť nepostavia. Maximálne by niekto dostal pokutu a tým by sa to uzavrelo. Každopádne tá fyzická likvidácia tej trate tiež stále nemalé finančné prostriedky a napr. jej využitie povedzme pre turistické dreziny by vyšlo niekoľkonásobne lacnejšie.
Reply on: roman2 #181299:
Niečo, čo jazdí podľa plota a nie v pravidelnom intervale by ma ako obyvateľa mesta (aj keď dedinskej časti) tiež nezaujímalo. Mmch., moji príbuzní bývajú na Prídavkovej, už na konečný 37 to majú pekný kúsok a rozhodne nebudú, aj keď elektrišenky s BID majú, chodiť tých "pár stovák metrov" na Bratislavskú.
Reply on: Ámos #181325:
Neboj, ja o tom bartrovani medii tiez co-to viem a prave preto si myslim, ze to s tym bartrom kde protihodnota ma byt CVR nebude az take jednoduche.
Reply on: Ámos #181326:
Trepes - vacsina deti pocuva tie stuple na usiach so stiahnutymi (vynimocne kupenymi) mp3kami 🙂 V praci napriklad vacsina pocuva funradio, iba veduci fici na SRO1
Reply on: Ámos #181326:
Hmmm, takze cielovky 20-29, 30-39, 40-49 su deti a nie bonitna skupina? No to je pri najmensiom zaujimave ? Lebo pre vsetky z tychto cieloviek plati ze najpocuvanejsi je Expres.
Reply on: PVo #181324:
Ak máš pocit že bolo niečo porušené, zažaluj ich. Možno sa ti podarí vysúdiť obnovenie do pôvodného stavu. ?
Reply on: 810zssk #181306:
skutocne? napocuvanejsie radio v najbonitnejsej skupine?
Naco ti je pocuvanosti Funka ci Expresu, ked ich pocuvaju deti co maju vlastnych zdrojov tolko kolko im mamicka da rano na desiatu.
Reply on: 810zssk #181309:
Z vlastnej skusenosti viem, ze bartrovat s radiami a televiziami je velmi jednoduche a radi sa do toho pustaju.
Reply on: Valec #181322:
Myslím, že keby sa chcelo, tak by sa dala obnoviť aj bez tých všelijakých prieťahov so súčasnými normami. Ale keď sa nechce, tak to je horšie ako keď sa nemôže. V tomto štáte sa robia aj ďaleko nepochopiteľnejšie čachre-machre. Rovnako ja môžem potom argumentovať tým, že táto trať bola protiprávne fyzicky zlikvidovaná. Ako sa na tú trať dostal ten likvidačný vlak (patriaci nie ŽSR, ale súkromnej spoločnosti) aj s vagónmi? Ako to, že ho pustili na administratívne zrušenú trať?
Reply on: roman2 #181316:
Vazeni, myslite si ze DPB si moze vyberat? Nie, DPB moze len vyuzit ponuku radia, lebo oni do toho inak velmi nepojdu ked to bude iniciativa DPB. Kazdopadne, takyto barter bude mat zmysel len ak partnerom bude niekto vacsi, teda Expres, RTVS, Fun, potazmo E2 a Jemne. Ale zas ked si pozriete ich cenniky tak za tu sumu moc reklamy nedostanu. Napr. Expres ma za bratislavsku regionalku 200 - 300 eur. Iba po 18h ju ma za 80, ale tam zas moc ludi neoslovis. A vobec, naco DPB potrebuje reklamu v radiu? Oznamy o vylukach im odvysielanu aj zdarma v spravodanstve ked vyjde tlacovka.
Reply on: PVo #181321:
I keď sa to tu už rozoberalo, ale napíšem ti to ešte raz:
- administratívne zrušená trať sa nedá zákonným spôsobom administratívne obnoviť, jedine že by spĺňala všetky súčasné normy, čo by si vyžiadalo nemalé náklady,
- vlakom na hl. st. by to trvalo minimálne 30 minút,
- trať 110 medzi BA hl. st. a DNV je už dnes v špičke maximálne vyťažená, nie aby sa po nej motali ešte nejaké ďalšie 813-913tky,
- v zlom technickom stave je vraj (to neviem posúdiť) most ponad diaľnicu,
- prečo by BSK platiť 3-5x viac za dopravu rovnakého množstva cestujúcich?
?
Reply on: Valec #181319:
Možno nechýbala keď sa tam v 1979 zastavila pravidelná osobná doprava, ale v tom čase neboli počas dopravnej špičky na cestách také zápchy, ako teraz. Za 20 - 25 minút mohol byť vlak zo Stupavy na Hlavnej stanici v BA. Ale to by BSK nesmel dotovať len svojho "vyvoleného" dopravcu Slovak Lines. A čo keď bola administratívne zrušená? Tak sa mala zasa administratívne obnoviť. V zlom technickom stave nebola.
Reply on: 810zssk #181303:
ešte väčší nezmysel je, keď si uvedomíš, že DPB právne nevlastní reklamné plochy na svojich vozoch - ony totiž tuším do roku 2017 patria Recaru 😉
Reply on: PVo #181318:
Ako chceš využiť potenciál administratívne zrušenej trate, ktorá naviac posledných 30 rokov nikomu nechýbala?
Reply on: Valec #181317:
Preto sa mal využiť ich potenciál a netrhať ich.
Reply on: PVo #181315:
Zo Stupavy chodilo všetko plné, aj pred mesiacom, keď tam tie koľajnice ešte boli. ?
Reply on: 98a96 #181313:
Uf a čo tak Funko a Expres?Na nich sa Viva vonkoncom nechytá ?
Reply on: 810zssk #181310:
Hlavne, že koľajnice zo Stupavy po Devínske Jazero sa vytrhali.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.