Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #180312:
a ešte by to chcelo napr. merania priesakov vody a najmä patogénnych zón tiež aspoň za 200-tisíc/kus... nebolo by lacnejšie tunel zavrieť a za tie peniaze vrazené doňo (doteraz a v budúcnosti) postaviť trať cez Pražskú?
Reply on: schumino #180310:
tak tak moja reč minule pri prvej vlne tepla ešte v marci vonku 22C a v autobuse este teplejsie ale do IAD prestúpiť nemienim najmä kvôli cene PHM 1,61EUR za liter inde aj viac pri mojej spotrebe a najazdených kilometroch.... je pre mňa omnoho lacnejšia MHD a to nezarabam malo ale co uz
a uz to fici, do tunela natecie este raz tolko penazi ako na jeho terajsiu opravu.
Reply on: 810zssk #180309:
aj na teba prišlo...... ?
To je super ked clovek ide busom onalepkovanym "vozidlo je plne klimatizovane" a je v nom teplo jak na Sahare. Aktualne napr. 4911. Nech si strcia take sluzby, najblizsich par mesiacov uz len kvoli tomuto pojdem autom kedykolvek to bude mozne.
Reply on: luky133 #180243:
Dohoda bola schválená, a štát mi tiež mal preplatiť DPH pri stavbe električky do Pe ?
Reply on: Peon #180304:
legenda hovori, ze mala, niekde na budke tam visel ?
Reply on: aquila #180297:
A prosim Severnu tangentu nie! Ja viem ze ty si betonfil, ale dost bolo dialnic v centre Bratislavy. To je take komunisticke dotiahnut si dialnicu do centra a teraz placeme, ze vsetci maju pocit ze do centra maju pravo prist autom a zadarmo zaparkovat!
Reply on: aquila #180297:
Ja problematike rozumiem a viem aj, ze Bratislava by mohla cerpat, len mi neprislo korektne obvinit Fica (nech s nim akokolvek nesuhlasim a myslim si, ze je to pliaga SR), ze nedal Ba eurofondy, ked take nastavenie urobila druha Dzurindova vlada, konkretne mam pocit Miklos. Fico predsa nezrusil prioritnu os pre Ba a nevzal jej peniaze.
Mala niekedy 901-ka vyvesený CP (alebo aspoň terčík) na zastávka "Wiener Tor" v Hainburgu? Ja som tam nič nenašiel... Vodiči tam síce bez problémov zastavujú, ale aj tak - nezaslúžil by si za to DPB náhodou správne konanie ❓ Keďže sa jedná o rakúske územie, aký rakúsky úrad to má v kompetencii? (Ja nič posielať nebudem, ja to tu píšem iba ako zaujímavosť).
Reply on: Peon #180302:
Aj si si klikol na ten linky? Podstata je ze linka BA-W bude prevadzkovana pod znackou Westbus tak ako niektore dalsie linky Blagussu.
Reply on: 810zssk #180276:
Tomuto nerozumiem. Prosím, vysvetli o čo sa jedná. Na webe Blagussu nevidím nič nové (okrem možnosti kúpy lístka aj cez internet, kde platba kartou cez internet prebieha na rakúskej webstránke).
http://bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_12_04_26/10_NS_MHD.pdf
Odporúča sa pripraviť možnosť verejného obstarávania na ďalšie projekty v rámci električkových tratí na území mesta. Napr. požiadať o rekonštrukciu trate v Dúbravke prípadne ďalších úsekov, ktoré potrebujú veľké opravy na území mesta a nie len v existujúcich trasách električkovej dráhy. Taktiež sa odporúča požiadať aj o financovanie súvisiacich projektov NS MHD, ktorým by mohol byť aj projekt urbanistickej štúdie Jantárovej cesty v celom úseku z dôvodu novej investície verejnej hromadnej dopravy aj jej kladných vplyvov na tvorbu verejného prostredia a skvalitňovania životného prostredia v meste.

Odporúča sa rokovať s MDVRR o možnosti nákupu vozidlového parku električiek aj z tohto
finančného obdobia, ak sa stihne termín 31.12.2015. Deklaruje sa vysoký stupeň
nevyčerpanosti finančných zdrojov SR v rámci operačných programov (aj dopravy samotnej).
Treba vyvinúť úsilie na možnosti realokácie a čerpania zdrojov. ❗ ❗ ❗ ❗ ❗ ❗ ❗ ❗ ❗
Reply on: 810zssk #180299:
Tak na prekvapenie, čo som sa pýtal minule predavačky lístkov v Žiline, aj keď je pravda, že to nie je veľmi relevantný zdroj, súčasné IC bývajú celkom vyťažené.
Reply on: Valec #180294:
Len aby sme sa nevozili v SORiti ?
Reply on: Ámos #180281:
amos, to je sice pravda, ze to dzurindova vlada poslala, ale ficova vlada to hned stiahla a prekopala cele eurofondy. vznikli nove operacne programy a napriklad doprave ubrali skoro 900 milionov euro. preto sme na zaciatku meskali, lebo realne az v roku 2007 boli vyhotovene nove "manualy" na operacne programy.

kazdopadne definitivny ramec posielala prva ficova vlada.
nicmenej, poukazoval som na ot, ze pri vhodne zvolenych operacnych programoch moze cerpat aj bratislava eurofondy. jedno ci na elektricku, trolejbus, alebo aj veci typu severna tangenta.

my dostaneme z bruselu balik penazi a je len na state ake si vytvori operacne programy a prioritne osy. ale ked uz si ich vytvorime, musime sa ich drzat. vyzera to divne, ale je to tak.

Reply on: Solider #180291:
Ja si hlavne myslím, že porovnávaš neporovnateľné. Sú tie ceny za inak rovnakých podmienok? Rovnaká dĺžka/šírka, rovnaké financovanie, rovnaká záruka, rovnaký rozsah údržby v cene?
Lebo ja nevidím nejaký racionálny dôvod, aby bakelitový Citadis stál tak isto ako Flexity Outlook, keď napr. Sirio je vlastne v podstate to isté. Ak by to už malo byť niečo s pevnými podvozkami, tak by som uprednostnil Variobahn. Mmch., Citadis je vylúčený vopred, to je totiž poltrtinokonformná električka, ktorá sa vyráby VÝHRADNE pre rozchod 1435 mm ? .
Reply on: Solider #180291:
Otázka stojí skôr tak, či BA získa možnosť využiť eurofondy aj na električky, lebo sama nezaplatí ani 1,9 mil. € ani 2,8 mil. €.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.