Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #181156:
Ved to je uplne bezne, ze aj samotny revizor, ktory ide domov alebo z domu zacne kontrolovat cestujucich. Mne sa to stalo viac krat, dokonca aj na zastavke na znamenie pri Slovnafte, Pamatam si ze raz ma skoro pokutoval...
Isiel som do oblasti zastavky PPA Control este v dobe 2 pasiem. Samozrejme som mal elektricenku len na 1. pasmo. Takze ked som isiel tam tak to bolo v pohode, ale ked som isiel spat tak nie. Akurat so mnou nastupoval len jeden clovek, do zadneho vozna 4-ky a ked sme zastali na semaforoch tak sa zvihdol zo sedadla a ze kontrola 🙂 Kym sa ku mne dostal tak uz preskocilo na ukazovateli pasiem z 2 na 1. Chcel mi dat pokutu, tym ze som nemal listok v 2.pasme. Ale nejak som sa vykrutil, ze som nevedel ze to 2. pasmo plati inak pre nastup a inak pre vystup a ze aj tak ma uz kontroluje defacto v 1. pasme. Takze ma poucil a nechal tak 🙂
Reply on: TribusBA #181155:
myslím ze po novom maju v čítačkách GPS...... a nemozu stat len tak na zastavke ?
Reply on: TribusBA #181153:
"V oboch pripadoch sa pohybuje revizor mimo zakon"

Tak mi prosím odcituj zo zákona, resp. z prepravného poriadku tú pasáž, kde sa píše, že revízor musí mať potvrdenie o tom, v ktorom vozidle vykonával kontrolu a to či už vo forme kontrolného lístka alebo zaevidovaním sa prostredníctvom Dallas kľúča. ?
Mike: cize iba vykazovali cinnost, rozumiem ?
Reply on: TribusBA #181153:
Neviem či je to stále, ale svojho času platilo interné nariadenie, že revízor ak chcel robiť vo vozidle kontrolu, musel predtým vždy priložiť dallas kľúč k palubnému počítaču, minimálne kvôli evidencií (samozrejme stačil jeden na partiu). Takže ja osobne som ešte nezažil že by reovízor kontroloval vo vozidle kde nepriložil dallas a neorazil si kontrolný lístok. Áno, zažil som už revízorov, ktorí priložili dallas a cvakli si kontrolný lístok a do daného vozidla nakoniec nenastúpili a ostali na zastávke. Ale keď išli do ďalšieho vozidla, tam tiež priložili dallas a cvakli si kontrolný lístok (pár krát som u zažil prípady že revízori takto stáli na zastávke viac min a v každom vozidle priložili dallas a cvakli si kontrolný lístok ale stále vykecávali na zastávke.. ?
V tom, ze podla dokladu - "kontrolneho listka" a prihlaseniu sa v palubnom pocitaci revizor nevykonal kontrolu v tomto spoji. Potom vykonal kontrolu v spoji, kde de facto nebol - nema o tom potvrdenie o kontrole.

Dalej to teda moze revizor riesit takto - bud na pokutu, ktoru da cloveku v druhom spoji (kde si necvakol kontrolny listok ani sa neprezentoval do PP) napise cislo spoja, v ktorom prichytil cierneho pasaziera. Ak sa tento odvola a bude tvrdit, ze revizor v danom spoji nebol - DP nema moznost dokazat opak, pretoze "oficialne" bol v spoji kde si kontrolny listok cvakol hoci tam kontrolu nevykonal.

Alebo revizor napise na pokutu cislo spoja, kde sa "prezentoval" cim zamerne sfalsuje listinu o pokute, pretoze uvedie nepravdivy udaj a na zaklade takto sfalsovaneho zapisu sa bude domahat zaplatenia pokuty. Uvedie cestujuceho do omylu (dostane pokutu za cestu vo vozidle, v ktorom cestujuci nebol) za ucelom zisku.

V oboch pripadoch sa pohybuje revizor mimo zakon (co samozrejme vedia) a je len na sikovnosti prichyteneho cloveka, ci im utecie a nebude sa s tymito klamarmi zahadzovat, pocka na policiu, ktorym to rovno vsetko ozrejmi alebo to bude riesit pravnou cestou (sice nesympaticka a zdlhava cesta, ale kto nas to naucil vsak)
Reply on: TribusBA #181148:
Čistý podvod v čom?
Reply on: TribusBA #181148:
Však to robia už roky 🙂
Neviem ci je rovnaka SBS co chodi spolu s revizormi a ta co strazi vozidla v depe atd. Co vsak mozem povedat, je ze ti co chodia spolu s revizormi sa im v intelekte a spravani vyrovnaju.

To, ze by mali mat pocas vykonu sluzby uniformu a preukaz a samozrejme to nedodrzuju netreba ani komentovat.
Tak to je naozaj cisty podvod,v tom mas pravdu tribus,a co hovoris na sbsku v dbb,hm?
dobry den, co poviete na najnovsi trik revizorov?

prihlasit sa DEKom do ineho vozidla, cviknut si v nom kontrolne listky vystupit bez kontroly a ist robit kontrolu do dalsieho vozidla? cisty podvod nie? 😃

tito ludia budu hovorit o moralke 😃 pani, chcem vas upozornit, ze to co robite je trestny cin podvodu. som zvedavy co na to vase slavne pravne oddelenie.
Dobry den sa praje,aky mate nazor na terajsiu straznu sluzbu pre DPB?
Reply on: Valec #181145:
A kludne to mohlo ist aj komplet v celej trase ako 203. Ci prave tento den je taky, ze zrovna v useku Hodzovo nam. - Budkova tu linku netreba? 🙂 Alebo je to kazdy den a rovno sa moze skratit cela 203... (Just kidding)
Reply on: 810zssk #181143:
A pritom by to kľudne mohlo byť označené ako 203 Hodžovo nám. bez Xka, keďže po celom úseku ide ako bežný trolejbus. Ani na dojazdoch a skrátených spojoch sa žiadne X nepoužíva.
Reply on: 810zssk #181137:
"Jedine ak by si to spravil ako ciel ktory prekryva linku"
Keď môže šípka s cieľom Vozovňa Trnávka na L75 prekrývať kus čísla linky....
Reply on: Vladimír #181138:
Ved som napisal ze naprogramovat by sa to dalo, ale bolo by to relativne male pismo.
Reply on: frenky #181140:
dobre tak ináč.. nie je záujem to dorobiť. Ten čo má na starosti buse nie je na dovolenke, lebo však vyprodukoval novú chrumkavú verziu buse, ktorá okrem toho že pár-pismenové ciele, ktoré boli pôvodne na celý transparent sú teraz také malé natesno (lamač, aupark), obsahuje autobusové ciele pre 70, 196 či 191 namiesto železničná stanica podunajské biskupice iba piktogram vláčiku a podunajské biskupice (podobne aj nové mesto či rusovce).
Reply on: Mike #181139:
Lebo su vsetci na obede? Alebo ako som ja pocul "ten, co ma na starosti BUSE je na dovolenke". Sranda, niekto moze byt na dovolenke aj pol roka.
Reply on: Vladimír #181138:
Nemá problém ale v súčasnosti sa to nedá.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.