Reply on: 810zssk #179563:
No ja viem že po zrušení tých pár spojov (ešte minulý rok) bral ľudí aj zo Senca a bol dosť narvatý, aj keď mohol porušiť interné predpisy, ale boli radi, že nemuseli ísť drahším SlivTour (aj keď ho teraz viacej využívajú), lebo je lacnejší než SL Express. Len neviem ako to vysvetlil, že prečo keď stiahli dáta s Mijoly a pýtali sa na tie čísla.Ad: #179564 : No presne je to už asi aj na Slovensku lebo dakde som čítal že ak je prekročená kapacita cestujúcich, tak tiež môže dostať pokutu a ísť na koberček.
Ad: #179565 : To by aj mňa zaujímalo, ale vieš čo je zaujímavé .. Výrobca garantuje 8m2 pre jedného človeka ale keď je niekto trošku širší než ja tak tých 8m2 je málo ?
810zssk
- to cakanie na voz. Hrobonova je imho naozaj neprimerane dlhe.. otazka znie ci s tym vedia nieco urobit...
- zhruba polovica cestujucich zo 41 pokracovala 64kou na zastavky Karpatska, Racianske myto a SAV -> pre tychto ludi ide o zlepsenie dopravy
- slecna z Drotarskej zhrozenym tonom riesila ako bude chodit na stanicu (ocividne cela Drotarska denne chodi na stanicu), pricom ako riesenie nasla spojenie 41kou na VozHrob, 64kou na Predstanicne, pesi presun na SAVku a potom 93 na stanicu ?
Kazdopadne, aj ked som zastancom prestupneho systemu, toto podla mna nie je riesene dobre... na vine je asi hlavne obratisko Budkova ktore brani normalnemu CP... nehovoriac o 20/40 minutovom takte v sedle co je tiez fajnova uchylnost..
A inak, 41 je oznacena dojazdovym cielom... zeby nikto v DPB neratal ze tam raz bude koncit normalna linka a nenahrali ciel?