Reply on: J #17072:
Ty si myslíš, že ak ja, ako napr. nejaký 70-ročný dôchodca som včera ešte šiel so 731 a dnes vyskúšam 951, že si nevšimne rozdiel? Myslíš, že si nevšimnem zníženú podlahu? Že si nevšimnem tlačidlo STOP na dosah ruky? Že si nevšimnem, že vozidlo je nové?K cenovému rozboru sa vyjadriť neviem, lebo nemám k dispozícii ceny opisovaných typov vozidiel. Ale páči sa mi, že porovnávaš 951 s max. možnou výbavou a City Bus. Prečo nie aj City Bus s max. možnou výbavou? Lebo potom by z Tvojho prepočtu nebolo zrejmé to, čo si si zaumienil, že zremé byť má?
O úhrade prestavby na CNG štátom som ešte nepočul. Napadá ma, prečo ešte túto možnosť neobjavili iné podniky ako DPB, DPMK, SAD Zvolen, Nitra a Michalovce.
Tu nikto neporovnaval Karosu s Slovenskymi "autobusmi". Zase to vase narodne upovedomenie. Uvedom si, ze Karosa je zvratena konstrukcia oproti ostatnym autobusom vyrobenym v akomkolvek case na akomkolvek mieste a pouzivanym nielen v CR alebo SR, ale prakticky vsade. Argumenty v pocte exportovanych kusov, ktore vysli z Karosy su lakave pre ekonomov, ale nie pre technikov. Navyse, v kapitalizme je uplne normalne, ze sa zakaznikom predava ten najvacsi odpad - to je nielen v motorizme, ale aj co sa tyka elektroniky (vid. znacka Philipz
...
Spectre
Inak tie percenta - ja by som tipoval tak 70 udrzba/ 30 zvrhlost