Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Martin Fundárek

Reply on: AAA #168743:
Nie.

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #168742:
To áno, ale chcú tam prevádzkovať iba vozidlá tram-train. Je dosť veľkou hovadinou, aby dopravu na trati Janíkov dvor-Hlavná stanica, čiže čisto električkovej, zabezpečovali vozidlá tram-train, ktoré sú logicky oproti električke drahšie (cca o dvoch šestinov:-)).
Reply on: 810zssk #168742:
A trať v Petržalke nemá byť súčasť siete ŽSR?
Reply on: AAA #168741:
Tramtrain trat mala byt riadena ako elektrickova trat, nie ako zeleznicna. Podla zeleznicnych predpisov by sa jazdilo az ked by tramtrain vozidlo vyslo na siet ZSR.
Reply on: 810zssk #168739:
Odkiaľ máš takú blbosť, že tramtrain vlak by na železničnej trati jazdil na dohľad?
Reply on: Martin Fundárek #168724:
znechucuje ma, že Ftáčnik ako už primátor mesta neháji tie názory čo hájil ako starosta Petržalky, keď bol za riešenie MSMHD v Petržalke električkou ? Dúfam, že akékoľvek hybridy a prznenie električkovej trate s 1435mm ostane iba v teoretickej rovine, lebo toto čo splietajú je teda fakt sila. Keď už by chceli byť strašne nápomocní niečomu, tak by namiesto vyhodenia peňazí na 1435mm v úseku Jesenského - Obchodná - Hl.st. spravili Petržalku rovno od Janíkovho dvor cez Starý most ako 1435mm, duálny úsek by bol iba Šafárikovo nám. - Nám. SNP, za Nám. SNP by sa 1435mm trať oddelila o metrovej a klesla pod zem cca v osi ul. Poštová, mala zastávku Hodžovo nám., potom SAV a konečnú na Hl.st. s možnosťou napojenia na vlakovú trať smerom Kramáre - Patrónka atď. Zastávky na duálnom rozchode by boli iba Šafárikovo nám. a Nám.SNP. Príp. keby sa neuvažovalo vôbec s napojením na smer Kramáre, tak by mohla byť trať 1000mm a električky by sa rozvíjali samostatne aj naďalej bez napájaní na vlakovú sieť.
Reply on: Ivan3 #168727:
Nic by neobmedzovala, kedze na tramtrain tratiach sa malo jazdit ako s elektrickami, na dohlad.
Reply on: Martin Fundárek #168724:
Nuz, zajtra je diskusia..
Reply on: Peon #168716:
A co by bolo zle na rakuskom vedeni? 🙂 Administrativa by bola podla mna miestna (napokon, bolo by to lacnejsie), okrem tych spolocnych. Jazdit moze ktokolvek, otazka je kolko by to stalo.
Reply on: Valec #168698:
No medializovane to bolo, ale v cenniku je listok na PCL za 1,60. Samozrejme je mozne aj to ze nocaky budu stale za extra cestovne, ale bude tam platit PCL a TCL.
Reply on: score51 #168731:
ty zijes ako bolo vcera
Reply on: no.ev.di. #168546:
kto to zaplatí?
Re #168552 810zssk: rovnaká otázka ako pre dunča 😉
Re #168553 810zssk: dnes v 1206 nalepený zoznam "z" zastávok
Re #168587 Dezerter: myslím, že jediná "na hrane" nepokrytá zastávka ex66 ostala pri GJH - je to problém?
Re #168724 Martin Fundárek: slušne sa tomu hovorí, že "im asi *ebe"... hlavne, že v nákladoch majú rátanú Bosákova-JanD verziu 1000/1435... neviem, prečo sa silou mocou snažia Pe radiálu narvať do železníc... MDVRR v spolupráci s 3F predsa odmietli financovanie eliny z fondov, takže pri reko mosta žiadne 2-rozchody a rovno tam narvať obojsmerne 1000... ale nato asi Ftáčnik nemá... (peniaze, silu, schopnosti...)
Reply on: MiroBA #168732:

P.S. Ospravedlnte, prosím gram. chyby.
Reply on: Martin Fundárek #168724:

?? Projekt je pekná sprostosť. To akože z konca Petržalky pojdem Vlakom a na bosákovej prestup na Električku?
Z čoho chce Mesto "VYBRANÉ TRATE V MESTE" teda ich prestavbu financovať?? Petržalská radiála sa cez euro fondy v rámci TEN-T "prepečie" a zvyšok? Aj tak si stále neviem vysvetliť čo má Petržalská radiála spoločné s TEN-T. Rýchle dialkové vlaky ju budú akurát tak križovať.
Bolotu milión projektov hentáké metro, tantaká dráha a nič z toho. ?
Môj osobný návrch postaviť TEN-T a Petržalskú radiálu úplne samostatne, nezávisle. Na trať do Petržalky by sa možno dal vytvroiť samostatný projekt krytý z eurofondov - náhrada autobusov za ekologickú dopravu, rovnakým spôsobom ako Banská Bystrica získala trolejbusy.
Výhľadovo by sa trať mohla už postaviť ako trojkolajná pre prípadný Tram-train ktorý však prichádza do úvahy pre finančnú náročnosť najskôr tak o 20 rokov.
Reply on: inovacebus #168689:
neprepadol si náhodou zo slovenského jazyka??? ? ?
Reply on: 810zssk #168649:


Je to v tom oficiálnom dokumente o zmenách...Regio zľava platná len pre Os, Zr, Rex. Nechce sa mi tu už hľadať ten link...
Reply on: Ivan3 #168727:

Likvadácia električkových tratí v BA - Neviedel by som to až tak drasticky.
Je síce pravda, že vozový park "tramvají" sa neobnovuje ale to preto, lebo DPB a mesto nemá proste za čo obnovovať pre vysoké dlhy.Výhľadovo, reálne to tak vidím za 10-20 rokov, má prísť práve k rozširovaniu siete. A musím podotknúť, električky síce v Bratislave sú staré ale relatívne dobre udržiavané ale na viacerých miestach došlo ku kompletnej obnove tratí čo by bola kravina.
Teoreticky dajme tomu, že by sa rozhodlo trate zrušiť - bolo by treba cca aspoň 200 - 300 kĺbových autobusov na ktoré rovnoko nie sú peniaze. O výstavbe metra ani reči. A ten tunel čo sa vo velkom plánuje stavať, určite električkovú sieť nenahradí. Porieši akúrát tak reláciu Petržalka Dvory - Mlynské Nivy - Rača. Rušenie El.trakcie -proste nezmysel.
to čo vravíš, skorej sa deje vo Viedni kde sa postupne nahrádzajú elektríčkové trate Metrom v kombinácií s autobusmi. Ale aj Viedeň určite nezlikviduje celú sieť.
Čo sa týka Košíc myslím, že by to bola tiež blbosť. Neviem v akom stave sú tam ich trate ale tiež si to nemôžu len tak dovoliť. Navyše tam je "norrmálny" rozchod tak nič nebráni vybudovaniu systemu Tram-Train. A že by nefungoval?? - V Nemecku úspešne funguje napr. v Chemitz alebo Karlsruhe.
Reply on: Ivan3 #168727:
Pokiaľ ja viem, tak v Košiciach sa počíta s výstavbou električkovej trate na Sídlisko Ťahanovce a s projektom tram-train. DPMK obnovil VP električiek v poslednom čase prestavbami 8 KT8 na KT8D5.RN2 a jediným sólom Vario LF.S.
Reply on: Martin Fundárek #168724:
Celá ta akcie tramtrain byla od počátku hovadina. už ta totiž by omezovala výrazně kapacitu tratě pro hustý provoz tramvají. Nejrychlejší a nejlevnější řešení bylo postavit normální TT a bylo by. Takto to spíš vypadá, že nakonec padnou TT i na levém břehu Dunaje. Možná je to cesta k přerozchodování či nahrazení TT sítě autobusy. No krok za krokem se blíží zřejmě likvidace tramvají v Bratislavě. Proto se taky nemodernizuje vozový park, neb se s TT sítí již nepočítá. Podobné je to v Košicích.
Reply on: no.ev.di. #168713:
Jsou dál od centra.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.