Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Martin Fundárek

A teraz trocha nového oleja do plameňov diskusie:
Materiály na rokovanie o NS MHD do zastupiteľstva:
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/Msz_11_06_30/Bod_14/
Z pôvodných Ftáčnikových plánov nezostalo takmer nič, a čo zostalo (duálna trať Bosákova-Hlavná stanica), bola práve najväčšia hovadina.
Trať na Bosákovu sa bude stavať až z prostriedkov ďalšieho plánovacieho obdobia (2014-2020). Údajne sa vraj má začať už v roku 2013 a má sa použiť "premostenie financovania" (financovanie prác roku 2013 z prostriedkov roku 2014 - neviem, nakoľko je to reálne a nakoľko výmysel).
Trať od Bosákovej po Janíkov dvor sa má stavať iba na 1435 mm (čiže sa po pol roku vraciame k jednému z variantov TEN-T). Tým sa stráca základná výhoda električky do Petržalky - možnosť viesť priame spoje na jednotlivé radiály. Petržalčania budú môcť do dostavania tunela TEN-T (čiže asi tak do roku 2050) cestovať iba na hlavnú stanicu.
Na trati Janíkov dvor-Bosákova A NA VYBRANÝCH TRATIACH V MESTE !!! majú premávať iba tram-trainy. Ktoré sú to tie vybrané trate, sa nepíše, každopádne to smeruje k likvidácii električiek v BA. Zároveň to znamená, že po zrušení konečnej Bosákova (plánované pri výstavbe spojky na TEN-T) nebudú môcť električky vôbec na pravý breh Dunaja, pretože sa nebudú mať kde otočiť. Ledaže by sa zakúpili obojsmerné (kto by to ale zaplatil, a kto na ministerstve dal pečiatku, všakáno).

Martin Fundárek

Reply on: Solider #168627:
"To auto si odniekadiaľ vyserie, alebo ako ho nadobudne?"
To auto majú mnohí mimobratislavčania v garáži, pretože ho potrebujú, aby sa niekam dostali cez víkend, aby sa mohli odviezť k lekárovi, či aby si odviezli týždenný či dvojtýždenný nákup z najbližšieho *marketu. Do práce v BA zatiaľ jazdia vlakom, pretože je to lacnejšie a rýchlejšie. Takže si nič nepotrebujú vysrať, vysrať sa môžu na VHD.
Reply on: Ike #168721:
ja mám na mysli to pokračovanie...
Reply on: no.ev.di. #168700:
dunčo? s autom? s priateľkou? do Magyarska? Sci-fi alebo sen? ?

inak mýliš si dve cesty, jedno je "maďarské pokračovanie D2 v polprofile, druhé je cesta Rajka - Mosonmagyarovár
Reply on: SORBN12 #168717:
Jeho písomný prejav je na takej úrovni že ani divá sviňa nevie o čom vlastne hovorí. Pochopil som akurát že zjavne žije v nejakej ilúzií že súkromným dopravcom nie sú z verejných peňazí preplácané straty z výkonov na MHD a prímestskej doprave. Čo je samozrejme kravina na entú.
Reply on: SORBN12 #168717:
Kto o čom hovorí, inovacebus? Ten hovorí to, že mesto by malo predať svoj majetok, aby si ho následne prenajímalo. Fasa nápad, však takých (poväčšine tunelov) sme tu už mali.
Reply on: Peon #168716:
tak zatiaľ to je iba pokračovanie diaľnice, keďže sa Maďarská strana akosi nemá k vybudovaniu chýbajúceho úseku od logistického parku pri Hegyeshalome po hranicu. Najhoršie na tej ceste sú kamióny a nie je nič príjemné po ceste míňať aj 30-40 kamiónov, hlavne nie keď ideš neskoro večer.
Reply on: S499.1023 #168707:
Hlavne ze ty vies aj kazdeho skritizovať. Ach jo ale nikto sa asi nezamysla o com hovori..
Reply on: 810zssk #168671:
Dávnejšie tu bola podobná debata. Niekto tu navrhol sci-fi, aby DPB prebral Wiener Linien. ? Niekto ińý tu dotyčnému vytkol, že to potom vedenie (a možno aj väčšina administratívy podľa mňa) by boli Rakúšania - ak si dobre pamätám. ? ? Nechce sa mi to hľadať.

Re #168700 no.ev.di.: Ale veď to pri Rajke nie je diaľnica - oprotiidúce autá tam idú oproti tebe predsa. ? (nie si chránený bariérou).
Reply on: Hug0 #168705:
Predsa Dušan Barczi & Country Dixi Club - Beusácka ?
Reply on: S499.1023 #168701:
Ja by som to tipoval možno aj o 10-násobne viac. Najmä po zmene je to číslo vysoké (cca 3-5%), avšak v priebehu času sa to vráti spať na takmer rovnakú úroveň. Reálne si však mnohí prechod na IAD odôvodnia práve vysokou cenou VHD (voči PHM), pričom za prevádzku IAD nakoniec zaplatia niekoľko násobne viac (ale to si z nich už len málokto všimne).
Reply on: Ivan3 #168712:
prečo horšie lokality? Napr. sú Krasňany či Rača horšie oblasti ako napr. Dlhé diely, či koniec Petržalky? Mne sa napr. Rača veľmi páči a takisto aj Krasňany ako časť Rače.
Konečně se bude v Brtislavě platit za MHD stejně a skončí ta sprostá diskriminace lidí bydlící v horších lokalitách na okraji města.
Ten "prodej" státních bytů uživatelům je taky kapitola vytunelování státního majetku za bílého dne. Nemohl jsem věřit svým vlastním uším, když jsem slyšel, že 3+1 s lodžií v Košicích se prodával za 23 000 Sk. A ti, kteří neměli dekret na byt dostali naprdíno. Tu informaci mi museli 12x opakovat a to pomalu a zřetelně a nakonec jsem si vyžádal napsání té částky na papír, jestli tam náhodou nehaprovala někde nula.
Reply on: S499.1023 #168708:
majú, ale veď odčítaj stanovište rušňovodiča, neviem koľko môže tak zabrať na dĺžke vozidla. Dajme tomu, že 2m na jednej strane, t.j. 4m odčítaj z dĺžky 861 a 4m odčítaj z dĺžky RS1.
Reply on: S499.1023 #168703:
ale veď ja uznávam, že bude to tak ok, tak netreba viac hovoriť ?
Reply on: no.ev.di. #168695:
Drobné zamyslenie, že 25 m motorák aj 75 m jednotka majú stále práve dve stanovištia rušovodia?
Reply on: Vladimír #168673:
Myslím, že inovacebus nevie ani čí je ?
Reply on: inovacebus #168666:
Čo hovoríš? Urážaš nás?
Reply on: MIkimoUSE00 #168704:
A akú pesničku im dáš zahrať ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.