Reply on: Martin Fundárek #168724:
znechucuje ma, že Ftáčnik ako už primátor mesta neháji tie názory čo hájil ako starosta Petržalky, keď bol za riešenie MSMHD v Petržalke električkou ? Dúfam, že akékoľvek hybridy a prznenie električkovej trate s 1435mm ostane iba v teoretickej rovine, lebo toto čo splietajú je teda fakt sila. Keď už by chceli byť strašne nápomocní niečomu, tak by namiesto vyhodenia peňazí na 1435mm v úseku Jesenského - Obchodná - Hl.st. spravili Petržalku rovno od Janíkovho dvor cez Starý most ako 1435mm, duálny úsek by bol iba Šafárikovo nám. - Nám. SNP, za Nám. SNP by sa 1435mm trať oddelila o metrovej a klesla pod zem cca v osi ul. Poštová, mala zastávku Hodžovo nám., potom SAV a konečnú na Hl.st. s možnosťou napojenia na vlakovú trať smerom Kramáre - Patrónka atď. Zastávky na duálnom rozchode by boli iba Šafárikovo nám. a Nám.SNP. Príp. keby sa neuvažovalo vôbec s napojením na smer Kramáre, tak by mohla byť trať 1000mm a električky by sa rozvíjali samostatne aj naďalej bez napájaní na vlakovú sieť.
kecho
Re #168552 810zssk: rovnaká otázka ako pre dunča
Re #168553 810zssk: dnes v 1206 nalepený zoznam "z" zastávok
Re #168587 Dezerter: myslím, že jediná "na hrane" nepokrytá zastávka ex66 ostala pri GJH - je to problém?
Re #168724 Martin Fundárek: slušne sa tomu hovorí, že "im asi *ebe"... hlavne, že v nákladoch majú rátanú Bosákova-JanD verziu 1000/1435... neviem, prečo sa silou mocou snažia Pe radiálu narvať do železníc... MDVRR v spolupráci s 3F predsa odmietli financovanie eliny z fondov, takže pri reko mosta žiadne 2-rozchody a rovno tam narvať obojsmerne 1000... ale nato asi Ftáčnik nemá... (peniaze, silu, schopnosti...)