Kto o čom hovorí, inovacebus? Ten hovorí to, že mesto by malo predať svoj majetok, aby si ho následne prenajímalo. Fasa nápad, však takých (poväčšine tunelov) sme tu už mali.
tak zatiaľ to je iba pokračovanie diaľnice, keďže sa Maďarská strana akosi nemá k vybudovaniu chýbajúceho úseku od logistického parku pri Hegyeshalome po hranicu. Najhoršie na tej ceste sú kamióny a nie je nič príjemné po ceste míňať aj 30-40 kamiónov, hlavne nie keď ideš neskoro večer.
Dávnejšie tu bola podobná debata. Niekto tu navrhol sci-fi, aby DPB prebral Wiener Linien. ? Niekto ińý tu dotyčnému vytkol, že to potom vedenie (a možno aj väčšina administratívy podľa mňa) by boli Rakúšania - ak si dobre pamätám. ? ? Nechce sa mi to hľadať.
Re #168700 no.ev.di.: Ale veď to pri Rajke nie je diaľnica - oprotiidúce autá tam idú oproti tebe predsa. ? (nie si chránený bariérou).
Ja by som to tipoval možno aj o 10-násobne viac. Najmä po zmene je to číslo vysoké (cca 3-5%), avšak v priebehu času sa to vráti spať na takmer rovnakú úroveň. Reálne si však mnohí prechod na IAD odôvodnia práve vysokou cenou VHD (voči PHM), pričom za prevádzku IAD nakoniec zaplatia niekoľko násobne viac (ale to si z nich už len málokto všimne).
prečo horšie lokality? Napr. sú Krasňany či Rača horšie oblasti ako napr. Dlhé diely, či koniec Petržalky? Mne sa napr. Rača veľmi páči a takisto aj Krasňany ako časť Rače.
Ten "prodej" státních bytů uživatelům je taky kapitola vytunelování státního majetku za bílého dne. Nemohl jsem věřit svým vlastním uším, když jsem slyšel, že 3+1 s lodžií v Košicích se prodával za 23 000 Sk. A ti, kteří neměli dekret na byt dostali naprdíno. Tu informaci mi museli 12x opakovat a to pomalu a zřetelně a nakonec jsem si vyžádal napsání té částky na papír, jestli tam náhodou nehaprovala někde nula.
majú, ale veď odčítaj stanovište rušňovodiča, neviem koľko môže tak zabrať na dĺžke vozidla. Dajme tomu, že 2m na jednej strane, t.j. 4m odčítaj z dĺžky 861 a 4m odčítaj z dĺžky RS1.
Konečne v tom bude spravodlivosť. Prečo by mal obyvateĺ Dolných Honov, Dúbravky alebo DNV platiť viac ako Petržalčan? Keby tvoji rodičia boli dostali byt na Dolných Honoch alebo v Lamači, škrečal by si presne opačne.
Z VHD do auta kvôli cene prešlo v histórii asi tak jedno promile zákazníkov. Do auta sa prechádza kvôli egu, komfortu, operatívnosti, nedostatočnému rozsahu a kvalite VHD, nie kvôli cene, to je len šotodogma.
okrem toho inak je vlak aj bezpečnejší než auto si dovolím tvrdiť. S priateľkou ideme občas autom po diaľnici cez Rajku a zrovna tam sa zrazil kamión s autobusom, no proste niet nad ten pocit vedieť, že jazdíš ty alebo tvoja priateľka denne po ceste, kde môže prísť o život vďaka chybe toho iného. A fakt je, že aj kamionisti jazdia veľmi často po cestách ako idioti. Keď som si robil vodičák, tak nás predbiehal kamión na tom nadjazde v zákrute ponad diaľnicu Lafranconi - Rajka, inštruktora mohlo poraziť... Preto aj autom keď tak ísť, iba keď to je nevyhnutne treba.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
Re #168700 no.ev.di.: Ale veď to pri Rajke nie je diaľnica - oprotiidúce autá tam idú oproti tebe predsa. ? (nie si chránený bariérou).