víkendová-hodinová L51 je tak "atraktívna", že ju možno rovno zrušiť, alebo dať späť 30min ale s minibusom. L57 dávať do hodinového intervalu nie je dobrý nápad.
to som nevedel.
Co tak tam potiahnut L57 v hodinovom int.
Pri odklone L51 by si zrusil prestup na L50,98,kvoli ktoremu ostala zachovana v tej vikendovej verzii.
Teraz neviem,ci mam ja dlhe vedenie,alebo si zo mna strielate. Ako mozu na hocijakej linke vzrast vzkm len kvoli uprave chronometraze ? Vzkm vzrastu ked tak len vdaka dojazdu/vyjazdu pridaneho poradia na danej linke (alebo ked pridas nejake odchody na danej linke) + aby bol spokojny aj 810zssk - vzrastu aj naklady,kedze bude treba zaplatit aj dalsich 1-2 soferov.
Co sem zase tahas naklady? Vravim o vzkm na 63ke. Ja som tym prispevkom reagoval na to, ze ked sa pridal na L63 1 voz,ale pocet odchodov za den zostal, tak vzkm ti nevzrastu. (Je mi jasne, ze naklady vzrastu,lebo musis zaplatit dalsieho 1-2 soferov.)
lenže načo bude na Háje jazdiť L83 v i=4/7-8/5//12? A to sa pýtam ako človek čo na Hájoch býva. Napriek zlepšeniu na "mojej" linke, si myslím, že je to moc. Keď už, tak 1/2 spojov cez prac. deň na L83 by mohla premávať po Nám. hraničiarov a odtiaľ na Dostihovú dráhu. Problém však nastáva, že po L84 by ti v úseku Jungmannova - Ovsište vznikla mierna diera a preplnenosť L99 a L88 by to tiež nepobrala sama.
nech sa rovno zruší celá L34 aj 84, nech jazdí len 83 v intervale 4/7-8/5//12. Z Ovsišťa a okolia je možné cestovať linkami 88 a 99, ktoré majú krásny prestup na hrane na 83, tak neviem kde je problém. Študáci z Ekonomickej majú aj tak 184.
Ušetrili by sa vzkm (pri nezmenenom intervale) na nezmyselnú otočku L34 na Račianske mýto a 84 na úseku Hodžovo nám - Hroboňova.
stačilo by zoštíhliť počet liniek pri i=8//15 s jednou špičkovou linkou (r.š.+p.š. L17). Ako iste viete tak varianty sú tri, z toho iba jeden má zachovanú L5 no má aj "uzlíkovú" L16, zvyšné dva návrhy nie.
Re #167067 Valec: jedno sakra-veľké šťastie je, že 4. ročníky + vysokoškoláci už majú fajront, no v sedle necestovali až tak, čiže tí čo cestovali do práce na 9-10, po doktoroch alebo inam, tak si budú musieť vystačiť s L83. Hovorím, že ak chceli šetriť, tak mali spojiť L34 s 84 a skrátiť dobu premávky na 5:30-20:30, pričom na L84 je ten 24min interval cez prázdniny úplná kravina, ktorú DPB drží kvôli požiadavka domova dôchodcov v Ovsišti, ktorý vraj potrebuje mať spojenie na Hodžovo nám. ? mohlo sa ušetriť na odklonenej L78, skrátenej L66 (na dopravu trhovisko - Eurovea postačí frekventovaná L50 a vypomohla by aj odklonená L78), spojení L34+84 so skrátením prevádzkovej doby na 5:30-20:30 a odstránení tej 24-min kraviny či 30min intervalu neskoro večer na L84.
že ich konečne debilov napadlo aj cez most Apollo viesť nejaký nočák ? jedna "N" linka do Petržalky by mohla ísť cez most Apollo aj. Mohli nechať N95 cez Nám. SNP a Šafko a odklonom cez most Apollo ju viesť, ale to by chcel človek asi veľa aby kompetentní zapli mozgy a spravili to.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
barack40
Ušetrili by sa vzkm (pri nezmenenom intervale) na nezmyselnú otočku L34 na Račianske mýto a 84 na úseku Hodžovo nám - Hroboňova.