stačilo by zoštíhliť počet liniek pri i=8//15 s jednou špičkovou linkou (r.š.+p.š. L17). Ako iste viete tak varianty sú tri, z toho iba jeden má zachovanú L5 no má aj "uzlíkovú" L16, zvyšné dva návrhy nie.
Re #167067 Valec: jedno sakra-veľké šťastie je, že 4. ročníky + vysokoškoláci už majú fajront, no v sedle necestovali až tak, čiže tí čo cestovali do práce na 9-10, po doktoroch alebo inam, tak si budú musieť vystačiť s L83. Hovorím, že ak chceli šetriť, tak mali spojiť L34 s 84 a skrátiť dobu premávky na 5:30-20:30, pričom na L84 je ten 24min interval cez prázdniny úplná kravina, ktorú DPB drží kvôli požiadavka domova dôchodcov v Ovsišti, ktorý vraj potrebuje mať spojenie na Hodžovo nám. ? mohlo sa ušetriť na odklonenej L78, skrátenej L66 (na dopravu trhovisko - Eurovea postačí frekventovaná L50 a vypomohla by aj odklonená L78), spojení L34+84 so skrátením prevádzkovej doby na 5:30-20:30 a odstránení tej 24-min kraviny či 30min intervalu neskoro večer na L84.
že ich konečne debilov napadlo aj cez most Apollo viesť nejaký nočák ? jedna "N" linka do Petržalky by mohla ísť cez most Apollo aj. Mohli nechať N95 cez Nám. SNP a Šafko a odklonom cez most Apollo ju viesť, ale to by chcel človek asi veľa aby kompetentní zapli mozgy a spravili to.
Ja nechápem čo tu všetci toľko onanujete nad zrušením sedlovej prevádzky linky 34. Nepredpokladám, že by jazdila podľa prázdninového CP (teda popoludní až od 14:30) ale ak by náhodou áno, tak o necelý mesiac začínajú prázdniny kedy by nepremávala tak či tak a čo bude od septembra ešte isto nikto nevie. Takže tie 3 týždne sa to nejako dá prežiť.
Ano, islo, ale tam je to v poriadku, bolo to tu spominane, ze tam to naozaj ma opodstatnenie, ale na L95 urcite nie. Tu mam odsledovanu denne a viem ako chodili predtym a este im teraz natiahli chronometraz uplne zbytocne, kedze to stihali bez problemov.
Docela by mě zajímalo, do kdy bude v provozu v Bratislavě tramvajová doprava než bude plně nahrazena velkokapacitními autobusy. A jak se využije prostřední pás, jesli jako další pruh pro auta, nebo se osadí zelení. Asi se využije pro auta a zřídí se metrobuspruhy. Stejně tak se asi vyřeší Petržalka s novou silnicí ve stopě dříve plánovaného metra.
Ale zamysli sa trosku, pokial nebol pridany odchod na "vynovenej" 63ke, ako sa mohli navysit vzkm ??? Jedine co ma napada, ak sa pridalo jedno poradie na L63, tak vzkm sa navysili len vdaka vyjazdu/dojazdu z vozovne toho noveho poradia. Ci sa mylim ? ?
Predsa išlo aj o iné linky, a argument, ktorý uvádzaš, nie je úplný - tie prejazdy sa asi mohli urobiť tak či tak (nech potvrdí grafikonista), čím by sa ešte ušetrilo.
Tako sa píše aj v nedávnej novinke na imhd.sk, na viacerých linkách predlžovanie jazdnej doby znamenalo aj navýšenie výpravy, tým pádom viacej reálnych vzkm. Samozrejme je vopred nejaká objednávka, neviem presne, ako sa potom upravujú takéto prípady, ale REÁLNE to je zvyšovanie nákladov, a v tomto kontexte je napr. navrhovaná zmena na 34 naozaj dosť veľká drzosť.
Skor som za kompletnu reorgaaizaciu el. liniek, no realne to moc nevidim,tak preto L4 mi pride ako najmensie zlo, lebo na ostatnych radialach ( raca, Ruzinov) by som si netrufol nic redukovat. Mozno este L5 skratit v sedle tiez KV-Vinohrady,ale to uz len vyslovene tipujem, necestujem velmi dalej za Karlovku ci dalej ako Vinohrady.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk