to som nevedel.
Co tak tam potiahnut L57 v hodinovom int.
Pri odklone L51 by si zrusil prestup na L50,98,kvoli ktoremu ostala zachovana v tej vikendovej verzii.
Teraz neviem,ci mam ja dlhe vedenie,alebo si zo mna strielate. Ako mozu na hocijakej linke vzrast vzkm len kvoli uprave chronometraze ? Vzkm vzrastu ked tak len vdaka dojazdu/vyjazdu pridaneho poradia na danej linke (alebo ked pridas nejake odchody na danej linke) + aby bol spokojny aj 810zssk - vzrastu aj naklady,kedze bude treba zaplatit aj dalsich 1-2 soferov.
Co sem zase tahas naklady? Vravim o vzkm na 63ke. Ja som tym prispevkom reagoval na to, ze ked sa pridal na L63 1 voz,ale pocet odchodov za den zostal, tak vzkm ti nevzrastu. (Je mi jasne, ze naklady vzrastu,lebo musis zaplatit dalsieho 1-2 soferov.)
lenže načo bude na Háje jazdiť L83 v i=4/7-8/5//12? A to sa pýtam ako človek čo na Hájoch býva. Napriek zlepšeniu na "mojej" linke, si myslím, že je to moc. Keď už, tak 1/2 spojov cez prac. deň na L83 by mohla premávať po Nám. hraničiarov a odtiaľ na Dostihovú dráhu. Problém však nastáva, že po L84 by ti v úseku Jungmannova - Ovsište vznikla mierna diera a preplnenosť L99 a L88 by to tiež nepobrala sama.
nech sa rovno zruší celá L34 aj 84, nech jazdí len 83 v intervale 4/7-8/5//12. Z Ovsišťa a okolia je možné cestovať linkami 88 a 99, ktoré majú krásny prestup na hrane na 83, tak neviem kde je problém. Študáci z Ekonomickej majú aj tak 184.
Ušetrili by sa vzkm (pri nezmenenom intervale) na nezmyselnú otočku L34 na Račianske mýto a 84 na úseku Hodžovo nám - Hroboňova.
stačilo by zoštíhliť počet liniek pri i=8//15 s jednou špičkovou linkou (r.š.+p.š. L17). Ako iste viete tak varianty sú tri, z toho iba jeden má zachovanú L5 no má aj "uzlíkovú" L16, zvyšné dva návrhy nie.
Re #167067 Valec: jedno sakra-veľké šťastie je, že 4. ročníky + vysokoškoláci už majú fajront, no v sedle necestovali až tak, čiže tí čo cestovali do práce na 9-10, po doktoroch alebo inam, tak si budú musieť vystačiť s L83. Hovorím, že ak chceli šetriť, tak mali spojiť L34 s 84 a skrátiť dobu premávky na 5:30-20:30, pričom na L84 je ten 24min interval cez prázdniny úplná kravina, ktorú DPB drží kvôli požiadavka domova dôchodcov v Ovsišti, ktorý vraj potrebuje mať spojenie na Hodžovo nám. ? mohlo sa ušetriť na odklonenej L78, skrátenej L66 (na dopravu trhovisko - Eurovea postačí frekventovaná L50 a vypomohla by aj odklonená L78), spojení L34+84 so skrátením prevádzkovej doby na 5:30-20:30 a odstránení tej 24-min kraviny či 30min intervalu neskoro večer na L84.
že ich konečne debilov napadlo aj cez most Apollo viesť nejaký nočák ? jedna "N" linka do Petržalky by mohla ísť cez most Apollo aj. Mohli nechať N95 cez Nám. SNP a Šafko a odklonom cez most Apollo ju viesť, ale to by chcel človek asi veľa aby kompetentní zapli mozgy a spravili to.
Ja nechápem čo tu všetci toľko onanujete nad zrušením sedlovej prevádzky linky 34. Nepredpokladám, že by jazdila podľa prázdninového CP (teda popoludní až od 14:30) ale ak by náhodou áno, tak o necelý mesiac začínajú prázdniny kedy by nepremávala tak či tak a čo bude od septembra ešte isto nikto nevie. Takže tie 3 týždne sa to nejako dá prežiť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ivan3
Zajímavá přednáška o ekonomické situaci a krizi i diskuze následující. Informace, které se z médií nedozvíte.
http://www.youtube.com/user/MoravaneTV#p/c/534A93D040265776/1/8EJ__K34BCw