Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ivanbuto #167080:
Teraz neviem,ci mam ja dlhe vedenie,alebo si zo mna strielate. Ako mozu na hocijakej linke vzrast vzkm len kvoli uprave chronometraze ? Vzkm vzrastu ked tak len vdaka dojazdu/vyjazdu pridaneho poradia na danej linke (alebo ked pridas nejake odchody na danej linke) + aby bol spokojny aj 810zssk - vzrastu aj naklady,kedze bude treba zaplatit aj dalsich 1-2 soferov.
http://www.youtube.com/user/MoravaneTV
Zajímavá přednáška o ekonomické situaci a krizi i diskuze následující. Informace, které se z médií nedozvíte.
http://www.youtube.com/user/MoravaneTV#p/c/534A93D040265776/1/8EJ__K34BCw
Reply on: Petto #167079:
Tak na 63 možno vzkm nenarástli, ale na iných linkách (viď spomínaný článok), pokiaľ sa pridávali vozidlá do výpravy, tak áno.
Reply on: 810zssk #167071:
Co sem zase tahas naklady? Vravim o vzkm na 63ke. Ja som tym prispevkom reagoval na to, ze ked sa pridal na L63 1 voz,ale pocet odchodov za den zostal, tak vzkm ti nevzrastu. (Je mi jasne, ze naklady vzrastu,lebo musis zaplatit dalsieho 1-2 soferov.)
Reply on: no.ev.di. #167076:
Tak nech polovica spojov 83 chodí z Nám. Hraničiarov do Ovsišťa (cez prac. dni).
Reply on: no.ev.di. #167068:
Odhliadnuc od toho, že by to potom ten jeden voz nevyjazdil, načo by to bolo dobré. Aby sa jazdilo aj po inom moste ako po Novom?
Reply on: barack40 #167075:
lenže načo bude na Háje jazdiť L83 v i=4/7-8/5//12? A to sa pýtam ako človek čo na Hájoch býva. Napriek zlepšeniu na "mojej" linke, si myslím, že je to moc. Keď už, tak 1/2 spojov cez prac. deň na L83 by mohla premávať po Nám. hraničiarov a odtiaľ na Dostihovú dráhu. Problém však nastáva, že po L84 by ti v úseku Jungmannova - Ovsište vznikla mierna diera a preplnenosť L99 a L88 by to tiež nepobrala sama.
Reply on: no.ev.di. #167069:
nech sa rovno zruší celá L34 aj 84, nech jazdí len 83 v intervale 4/7-8/5//12. Z Ovsišťa a okolia je možné cestovať linkami 88 a 99, ktoré majú krásny prestup na hrane na 83, tak neviem kde je problém. Študáci z Ekonomickej majú aj tak 184.

Ušetrili by sa vzkm (pri nezmenenom intervale) na nezmyselnú otočku L34 na Račianske mýto a 84 na úseku Hodžovo nám - Hroboňova.
Reply on: Valec #167067:
V podstate máš pravdu. To sa dá obrátiť ale aj inak - z akého dôvodu potom vôbec DPB plánuje ešte pred prázdninami túto zmenu?
Reply on: Marek1978 #167070:
tieto zmeny určite navrhol dáky debil ? keby ten človek čo to robil vytiahol svoju byrokratickú riť do terénu, tak toto sa nestane.
Reply on: david1 #167061:
Zahradkari? 🙂
Reply on: Petto #167059:
A ty si neuvedomujes ake absurdne to je? To je v poriadku ze sa zvysuju naklady ked vozokilometre zostanu nezmenene?
Reply on: no.ev.di. #167069:
Aj L17 konci od 6.6. podla vsetkeho.
Reply on: Petto #167055:
stačilo by zoštíhliť počet liniek pri i=8//15 s jednou špičkovou linkou (r.š.+p.š. L17). Ako iste viete tak varianty sú tri, z toho iba jeden má zachovanú L5 no má aj "uzlíkovú" L16, zvyšné dva návrhy nie.

Re #167067 Valec: jedno sakra-veľké šťastie je, že 4. ročníky + vysokoškoláci už majú fajront, no v sedle necestovali až tak, čiže tí čo cestovali do práce na 9-10, po doktoroch alebo inam, tak si budú musieť vystačiť s L83. Hovorím, že ak chceli šetriť, tak mali spojiť L34 s 84 a skrátiť dobu premávky na 5:30-20:30, pričom na L84 je ten 24min interval cez prázdniny úplná kravina, ktorú DPB drží kvôli požiadavka domova dôchodcov v Ovsišti, ktorý vraj potrebuje mať spojenie na Hodžovo nám. ? mohlo sa ušetriť na odklonenej L78, skrátenej L66 (na dopravu trhovisko - Eurovea postačí frekventovaná L50 a vypomohla by aj odklonená L78), spojení L34+84 so skrátením prevádzkovej doby na 5:30-20:30 a odstránení tej 24-min kraviny či 30min intervalu neskoro večer na L84.
Reply on: kecho #167066:
že ich konečne debilov napadlo aj cez most Apollo viesť nejaký nočák ? jedna "N" linka do Petržalky by mohla ísť cez most Apollo aj. Mohli nechať N95 cez Nám. SNP a Šafko a odklonom cez most Apollo ju viesť, ale to by chcel človek asi veľa aby kompetentní zapli mozgy a spravili to.
Ja nechápem čo tu všetci toľko onanujete nad zrušením sedlovej prevádzky linky 34. Nepredpokladám, že by jazdila podľa prázdninového CP (teda popoludní až od 14:30) ale ak by náhodou áno, tak o necelý mesiac začínajú prázdniny kedy by nepremávala tak či tak a čo bude od septembra ešte isto nikto nevie. Takže tie 3 týždne sa to nejako dá prežiť.
Reply on: ivanbuto #167058:
Ano, islo, ale tam je to v poriadku, bolo to tu spominane, ze tam to naozaj ma opodstatnenie, ale na L95 urcite nie. Tu mam odsledovanu denne a viem ako chodili predtym a este im teraz natiahli chronometraz uplne zbytocne, kedze to stihali bez problemov.
Reply on: david1 #167063:
Linka 38 slúži aj na spojenie Tesca Lamač s Kramármi cez Vojenskú Nemocnicu.
Reply on: diky #167003:
presne tak ,ku krematoriu chodi L37 a do lesoparku sa chodi za sportom takze staci doplnkova linka cez vikend.

L 38 zrusit - nahrada L37
L43 - cez tyzden premavka v spicke ,cez vikend a sviatky povodny interval .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.